Vad kostar det?

Gumman

Trådstartare
Att anlägga en ridbana alt. ridhus? Vilka bidrag finns att söka om man bildar en förening/klubb eller filial under en förening?

Ridbanor brukar ligga kring 30.oookr-40.oookr beroende på vilken kvalitte och storlek du vill ha! Ridhus brukar väll gå på miljonen skulle jag tro, ridhus här i nbärheten gick på 1.2oo oookr tror jag! Finns en mängd med trådar om detta så du kan ju kolla bland dem andra så kanske du hittar bra svar! :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 909
Senast: ako
·
Hästmänniskan Söker tips kring hästköp! Jag tar examen i vår och går i tankarna på att skaffa häst igen. Ekonomin för att köpa en färdigutbildad...
Svar
5
· Visningar
856
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan I höst väntar lite jobbförändringar för mig, och plan A är att vara kvar på nuvarande jobb i nuvarande stad bara jag och arbetsgivaren...
Svar
11
· Visningar
1 189
Senast: Fille
·
Hästmänniskan Hejsan, jag funderar på att köpa min första egna häst. Ridit sen jag var 6år till år 2015 ca 19år. Både ridskola samt...
Svar
13
· Visningar
1 181
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V