Vad kostar en equiatriker?!?!

L

lenlass

Någon som kan svara på vad det kan kosta att anlita en
equiatriker?! Tacksam för snabba svar! :bump:
 
"Min" kostar 500 kr inkl "allt" (resa, moms, behandling etc). En behandling (massage och stretch etc) tar ungefär två timmar. Hon har bla nålar (akupunktur med), vet inte omd et kostar extra då mina inte behövt, men jag TROR inte det kostar något extra.
 
Å tack, det var ju inte alls farligt men jag antar att det är olika. Jag har skrivit förut om min häst som har div. konstigheter för sig å nu ömmar han i höger knäled, vänster sida strax bakom frambenet mot buken, vaggar när han går och känns lite låghalt när man travar. Jag blir bara galen på alla skumma symtom som dyker upp!! Tack för ditt mycket snabba svar! :bow:
 
Har du kollat honom hos veterinär? Annars skulle jag nog faktiskt börja där, iom att han har så uttalade symptom och den där rörelsestörningen.

Sen är ju en equiatriker inte fel som komplement, när vet sagt sitt.
 

Liknande trådar

Relationer I en undersökning som Länsförsäkringar har gjort har man kommit fram till en summa hur mycket ett barn kostar fram till 18 års dagen. Då...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 590
Senast: Raderad medlem 68338
·
Övr. Barn Utan att ge er bakgrund av privata skäl så behöver sonen eventuellt fortsätta äta glutenfri kost även i skolan i höst. Min kommun kräver...
Svar
15
· Visningar
1 783
Senast: Bexzor
·
Hästvård Hej, någon här med erfarenhet av provtagning på mugg? Några frågor isåfall.🙂1. Hur länge hade hästen haft mugg innan det togs prov? 2...
Svar
8
· Visningar
720
Senast: lundsbo
·
Övr. Hund Hej ska åka och hämta en american bully tik på ca 1 år i veckan. Hon är en omplaceringahund. Jag skulle behöva alla tips jag kan få om...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 202
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp