Vad krävs för att få rida 130?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Escada
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 137
E

Escada

Som junior alltså.. Har inte TR tillgängligt så ni kanske kunde hjälpa mig! (Har för mig att det rör sig om tre grundomgångar i 120 med högst 4 fel i varje.) Tacksam för svar!!

Sv: Vad krävs för att få rida 130?

...en massa mod ;) (sorry, kunde inte låta bli, hoppskraj som jag är). Har tyvärr inget TR heller...

/snurpe

Du har så rätt så skulle jag tro.
Har inget TR här, men jag har kollat upp det förut, och då var det 2 eller 3 grundomgångar med mest 4 fel.

TR Mom 375
"Junior
Ekipage ska ha genomfört 3 grundomgångar 1,20 hoppning med högst 4 fel i varje för att få starta 1,30 hoppning. Ryttare som på detta sätt kvalat till 1,30 får starta annan häst med motsvarande kvalificering på samma höjd"

*lånar knapp och tråd*

nån som kan förklara för mej varför bara juniorer måste kvala på detta vis?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 496
Senast: Edla
·
Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan... 2
Svar
30
· Visningar
2 336
Hästhantering Unghäst… Har en 3,5 åring (blir 4 i juni i år) som jag köpte i somras. En ganska cool valack, inte varit rädd för traktorer... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 219
Senast: Piaff
·
Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 667
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka