Monimaker 23 Aug 2013 #101 Sv: Vad lyssnar du på? .. All I say is that it's heaven, I'm in heaven, and my heart beats so that I can hardly speeeeeaaaak! *överdrivet hög ton* Min kompis älskar Fred Astaire så den låten och hans filmer har jag fått stå ut med nu i sommar. KL Maroon 5 - Shiver
Sv: Vad lyssnar du på? .. All I say is that it's heaven, I'm in heaven, and my heart beats so that I can hardly speeeeeaaaak! *överdrivet hög ton* Min kompis älskar Fred Astaire så den låten och hans filmer har jag fått stå ut med nu i sommar. KL Maroon 5 - Shiver
Riley 26 Aug 2013 #111 Sv: Vad lyssnar du på? Metallica - Enter Sandman (eftersom jag precis råkade rota fram Black Album vilken är den första skivan jag någonsin köpte) Folk borde påminna mig lite oftare om hur överjävligt fantastiska (gamla) Metallica är.
Sv: Vad lyssnar du på? Metallica - Enter Sandman (eftersom jag precis råkade rota fram Black Album vilken är den första skivan jag någonsin köpte) Folk borde påminna mig lite oftare om hur överjävligt fantastiska (gamla) Metallica är.