Vad lyssnar du på?

• Kultur
  • Trådstartare Trådstartare em76
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 007
  • Visningar Visningar 114 283
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad lyssnar du på?

Brian Tyler - Assassin's Creed IV Main Theme

Var SÅ skeptisk när jag såg att han skulle komponera soundtracket, eftersom han tidigare bara verkat vara bra på att göra musik till typiska amerikanska actionfilmer. Men GUUUUD så han lyckats med hela detta soundtrack, så stämningsfullt och fint och åh.

*KL*

En i min studiegrupp lyssnar för tillfället på 12h grodkväkande/grodljud... Vet inte hur jag ska beskriva det men jäkligt irriterande är det :mad: men det jag undrar mest är hur högt han har i sina hörlurar då vi runt om kring börjar bli något frustrerade :cautious:

Hah, får mig att tänka på när min pojkvän åkte tåg 4 timmar. Datorn var helt ny och därför hade han inte fixat alla inställningar. Han lyssnade på tung musik och såg film hela resan, men tyckte det var märkligt att alla blängde så på honom. Jo, när man kopplade i lurarna kom ljudet via både högtalarna och lurarna, inte enbart lurar. :D Aldrig sett honom så vit i ansiktet som när vi märkte det!

Till tråden då.
Kalle Gracias - Drömmen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Nu kommer ännu en sån där extremt vag tråd. Jag lyssnade för ett antal år sedan på en vad jag tror trilogi, jag vill iaf minnas det... 2
Svar
31
· Visningar
1 392
Senast: KesoNeso
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
55
· Visningar
1 700
Kultur Hej! Jag har precis startat en ny youtube kanal där jag läser upp mina egenskrivna skräckhistorier (95% av dom är mina egna iaf). Jag...
Svar
6
· Visningar
417
Kultur På begäran tänkte jag visa hur vi hanterar årets påskägg 😊 Vårt påskägg är ett strutsägg, men fyll gärna tråden med bilder på andra...
Svar
0
· Visningar
156

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka