Sv: Vad måste du byta ut?
Om det där kommer gälla täcken, transportskydd osv med blir det grava problem - och mycket silvertejp (jättesnyggt, verkligen..) För alla Horsewaretäcken (och Bucas med - och en rad andra) torskar direkt. DOCK, jag är inte så säker på att SvRF menat täcken och transportskydd rent så - men vem vet när de är i farten..
Jag tänkte när jag läste reglerna att 'äh, inga problem för mig'. Sen satt jag och sorterade lite kort och eh.. Det är kört så snart han går ur transporten.. HW Amigo täcke + transportskydd = för stora loggor.
Benskydden (Professionals Choice) är körda. Och slår mig när jag skriver det här att det nog är en diskret logga på hjälmen (går och kikar..) - jajamensan, och den är för stor.
Schabraken har för stor logga allihop, luvorna med, trots att jag söker (långt innan detta) utan eller med SMÅ loggor..
Dock, vi lär ju knappast tävla mer än synnerligen sparsamt och då distans. Min utrustning klarar sig om jag byter tröja och kör med hjälmöverdrag (antar jag, för syns loggan inte måste det ju vara lugnt). Sen får jag väl tejpa över på transportskydden, täcket och benskydden. Tänker f*n inte köpa specifika täcken och transportskydd för en handfull jäkla tävlingar inte. Benskydd så jag har PC av en anledning så tänker inte byta dem.
Jag AVSKYR stora loggor, och tänkte som sagt i mitt stilla sinne att jag ju inte kommer att beröras av det där. Ha så fel jag hade, typ ALLA kommer säkerligen att beröras på nåt vis. Jäkla idioti de hittat må, nån måtta må det ju vara!
Sen hur sjutton det här kan störa någon (ja möjligen att det är knallrött då *s*, men loggorna), det övergår mitt förstånd?
Täcket + transportskydden
Benskydden
Schabraket (benskydden)
Hjälmen (det där schabraket förstår jag varf det inte är gdk, skulle inte vilja ha det på tävling heller)