Vad menar iPhones väder?

kolblakkur

Trådstartare
Vad menar iPhones väderapp med dessa streck i 10-dygnsprognosen?

Bifogade filer

• 4023C036-4027-4A12-89E8-2AB9FCDBDC65.webp
    4023C036-4027-4A12-89E8-2AB9FCDBDC65.webp
    780 bytes · Visningar: 59
Tänker att det är temperaturspann? Pricken är nuvarande temperatur? Så här ser det ut på ett varmare ställe:

7DC0DA2A-356F-434C-9B54-C9CD2B243403.jpeg

Vad det ska vara bra för kan jag inte gissa dock… :laugh:

4F445619-646F-4C03-9126-EA7F1002B12A.webp
Japp, temperaturspann där hela linjen sträcker sig från kallast till varmast under de kommande 10 dagar, sen visar ifyllnaden temperaturspannet respektive dag. Tanken är väl en tydlig översikt över kallaste och varmaste dagar samt temperaturförändringar, antar jag.

Som här, varmast blir det imorgon och som kallast nästa helg.

Visa bifogad fil 79780Japp, temperaturspann där hela linjen sträcker sig från kallast till varmast under de kommande 10 dagar, sen visar ifyllnaden temperaturspannet respektive dag. Tanken är väl en tydlig översikt över kallaste och varmaste dagar samt temperaturförändringar, antar jag.

Som här, varmast blir det imorgon och som kallast nästa helg.

DEN linjen har jag ocksa :D

Liknande trådar

Fritid Jag har en iPhone 11 som är fyra år gammal. Batteriet börjar balla ur och jag inser att jag måste köpa en ny mobil snart. Jag söker en...
Svar
8
· Visningar
389
Senast: Lilla
·
IT & mobiler Jag ska köpa en iphone till min moster. När jag kollar så står det att laddare inte ingår? Betyder det alltså att jag måste köpa en... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 047
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Hallå! Är det någon som vet om det går att hitta statistik för hur länge man pratat med enskilda personer/telefonnr på iPhone? Om det...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: Fille
·
IT & mobiler Det är nämligen så att jag blockerat en person på SMS och telefon av olika anledningar. Om jag avblockerar personen, kommer de...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: Tilde789
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Trött på bete