pinky 13 Jun 2005 #2 Sv: Vad menas med? Att det inte är helt slätt/glatt på ytan, utan har ett "tryckt" mönster.
L Lonely 14 Jun 2005 #4 Sv: Vad menas med? Okej, Tack så mycket för svaren.. Vid sidan om..Vad är "bäst"..slätt eller präglat läder? (800 INLÄGG!! )
Sv: Vad menas med? Okej, Tack så mycket för svaren.. Vid sidan om..Vad är "bäst"..slätt eller präglat läder? (800 INLÄGG!! )
T Tican 14 Jun 2005 #5 Sv: Vad menas med? jag tycker präglat är jättefult. dessutom jobbigt att smörja.
E eldshestra 14 Jun 2005 #6 Sv: Vad menas med? Många gånger tror jag läder präglas för att dölja att det inte är 1:a klass läder, för att snygga till ytan liksom! Därför säger jag slätt läder! /Agnetha
Sv: Vad menas med? Många gånger tror jag läder präglas för att dölja att det inte är 1:a klass läder, för att snygga till ytan liksom! Därför säger jag slätt läder! /Agnetha
W Warhammer 14 Jun 2005 #7 Sv: Vad menas med? Jag tycker slätt läder är finast och bäst.....men präglat läder får inte lika lätt repor som syns och det är jobbigt att smörja som Tican sa.
Sv: Vad menas med? Jag tycker slätt läder är finast och bäst.....men präglat läder får inte lika lätt repor som syns och det är jobbigt att smörja som Tican sa.