Sv: Vad provocerar dig?
Helt okej, i alla fall på buke
Hihi men felstavningar då?
Helt okej, i alla fall på buke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hihi men felstavningar då?
På samma tema: när jag ligger med vettigt avstånd till den framför mig och nån kör om och går in precis framför mig. Jag släpper gasen och låter det bli bra avstånd igen, och då kör nästa om och gör precis som den innanjag förstår inte varför folk ska om när de ändå håller samma hastighet eller lägre än jag kör i?!
Min mormor har en gång ringt microsofts support (det är roligt redan här för hon har en macbook ) och frågat men som har lagt in en sån ful skrivbordsbild![]()
Men då greppar jag micken och ber folk masa sig bakåt. Och när ingen reser sig för folk som uppenbarligen behöver sitta så säger jag att om ingen lyfter på arslet och låter de som bättre behöver det få sitta så kommer vi inte åka någonstans idag. Alls.
Me too.
Men då greppar jag micken och ber folk masa sig bakåt. Och när ingen reser sig för folk som uppenbarligen behöver sitta så säger jag att om ingen lyfter på arslet och låter de som bättre behöver det få sitta så kommer vi inte åka någonstans idag. Alls.
Åh - folk som stannar precis innanför mataffärsentren för att rätta till sina shoppingkassar i kundvagnen. Dööööö!