Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis på födelsedagen @MJLee![]()
Du får ett grattis från mig också ändåTack! Även om jag numera har kommit till den åldern där jag firar en icke-födelsedag![]()
Undra om jag ska lyckas hitta och ta bort den där "tråden" tandläkaren säger sig ha petat ner vid tanden, som ska innehålla infektionshämmande jox... Skulle ha den kvar i typ tre timmar iaf och det har det gått nu. Hungrig är jag med, men vet inte om jag vågar äta "redan"?
Har för övrigt hunnit sy 3 byxor med tillhörande mössa till prematurerna samt rensat ett stort komplicerat vinyltryck av en elefant, som jag ska trycka på en väska åt mig![]()
Jag använder corsedyl munskölj plus gelén och det hjälperEtt tips om du känner att det är på g igen eller om du får fortsatta problem är att skölja med Listerine, den som innehåller lite alkohol, i ett par dagar. Det tar död på bakterierna!
Landat hemma efter lång dag.
När väl hovis var klar och jag loosat 3,5 h blev det en bra dag med duktiga hästar. Nu ska jag rota fram något att äta.
Staaarving!!
Kan du inte äta något riktigt gott? För min skull?
Jag hungrar snart ihjäl![]()
Grattis!Tack! Även om jag numera har kommit till den åldern där jag firar en icke-födelsedag![]()
Men fyÄter Primolut mot mina konstanta blödningar och bantar samtigt genom att inte kunna äta utan att kräkas tarmarna ur mig. Kommer inte tarmarma upp kommer dom garanterat ut andra vägen snart.
Börjar fundera på om det verkligen är så jäkla hemskt att blöda konstant![]()
Men fy tusanÄter Primolut mot mina konstanta blödningar och bantar samtigt genom att inte kunna äta utan att kräkas tarmarna ur mig. Kommer inte tarmarma upp kommer dom garanterat ut andra vägen snart.
Börjar fundera på om det verkligen är så jäkla hemskt att blöda konstant![]()
Hahaha! Jag är så trött att ögonen går i kors och jag inte kommer upp ur sängen. Så jag tror jag får göra dig besviken. Orkar inte laga ngt nu.
Blir typ glutenfritt hårdbröd med tonfiskröra. Ev en frukt med.![]()
Men fy tusanFinns det ingen annan medicin du kan få?
Ska ringa imorgon, det här är typ som att ha PMS, migrän, vinterkräksjukan och livmoderinflammation ihop.
5 dagars kur kvar men jag fixar inte det här snart.