R
Raderad medlem 68338
Bra skick så vitt jag kan se, de hade lämnats med mycket hö. En verkar vara russ (?) och två kbl travare. (?)
De har fått fram chipnr på alla tre.
Skumt!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra skick så vitt jag kan se, de hade lämnats med mycket hö. En verkar vara russ (?) och två kbl travare. (?)
De har fått fram chipnr på alla tre.
Har du också sett nåt om det så att du vet?Verkar ju vara travhästar som är startklara så det dyker nog upp en ägare![]()
Ja det stod i inlägget.Har du också sett nåt om det så att du vet?
Tränaren är på väg till stallet nu. Är det senaste som skrevs.Ja det stod i inlägget.
De hade fått tag i en ägare, men han fick inte tag i de som körde hästarna.
Många travare har ponnyer som sällskap med sig. Det finns iaf en tränare som är på väg. Vi får väl se, det stod nånstans att de tydligen hade pratat med nån i stallet oklart vemLåter ändå som att de blivit dumpade. Annars borde ju ngn hört av sig till ridskolan att de stött på lösa hästar och satt in dem i en hage? Och tror inte en förbipasserande skulle gett dem hö?
Att det skulle vara startklara travare låter ologiskt med tanke på vad som hänt och om det stämmer att det rör sig om en ponny och två kallblod?
Funderar på vad klarna har för krav för fakturaköp egentligen, är väldigt förvirrad.
Trodde det, men tror nyss jag lyckades beställa hem en ny mobilladdare på 14 dagars faktura?För privatperson? Antar att det är inga betalningsanmärkningar?
Burkskinka- och mimosadieten funkar! Ring AftonbladetHurra! Har gått ner 1,5 kg på drygt 6 veckor![]()