Godmorgon från Grenaa! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har sovit apdåligt pga barn med enorm resfeber som legat och pressat sig mot mig hela natten![]()
Har du provat att lägga in några pass med intervallträning?
Finns en rolig (den är alltså inte så jobbigNej, så långt har jag faktiskt inte tänkt.
Klockan är inte ens halv 9 och jag har redan varit på gymmet, gått en långpromenad med hunden, handlat frukost och ring polisen för att anmäla ett brott![]()
Hästen stod på 3,5 ben. Jag hade hellre sett alla 4 i backen men det är godkänt trots allt.
Jag vet faktiskt inte hur jag ska ta mig igenom den här dagen. Har så förbannat ont att jag kan knappt varken gå eller ännu mindre cykla, vilket blev min lott på morgonturen. Men jag har knappast råd att gå hem så det är väl bara att bita ihop och köra på ändå.
Om det finns typ lyktstolpar eller någon annan fast markering längs vägen som spring fortare mellan varannan eller så. Fartlek kallas det förNej, så långt har jag faktiskt inte tänkt.
Hon vill inte sova på en båt. Helst vill hon stanna hemmaLilla gumman
Hoppas ni får det alldeles underbart (och många bilder på Insta)
![]()
Hon vill inte sova på en båt. Helst vill hon stanna hemma![]()
Lyckades igår med konststycket att tappa jobbnyckeln mellan sätet och mittkonsolen i bilen. Sedan glömde jag bort det.
Nu på morgonen insåg jag bekymret och har försökt med alla till buds stående medel nå den. Det gååååår inte.![]()
![]()
Jag SER nyckeln och nyckelringen men når den inte. Har fått arbetskamraterna att låsa upp min kontorsdörr och lova att lämna dörren till kopieringen öppen hela dagen. Så får jag fortsätta försöka ikväll hemma. Krok eller dammsugare än mina nästa attackmetoder.
Förbannade jävla franska bil. Ytterligare en sak att reta sig på. Ogenomtänkt design i sin yttersta form.....
Jag försöker. Herreminje, båtjäkeln är ju 350 m lång!Säg åt henne att båten är stor som en mindre ö så det är som att vara på fastlandet![]()
Tom jag som hatar båtar och vatten skulle kunna tänka mig att åka på en kryssning
![]()
Citron blir basiskt i kroppen, om jag inte minns fel … det är bättre att ta några gram c-vitamin för det surgör urinen i blåsan. Jag brukar ta Ido-C, den finns i 0,5 och 1 gram.Jag sitter och dricker vatten med enorma mängder citron i. För första gången i mitt liv har jag fått urinvägsinfektion och det är verkligen inte skönt.
Nope, han tittade på den, sa att jag har en rejäl infektion i tandköttet, la bedövning, gjorde rent tanden (med sån där surrande slipande sak), petade i en tuss med infektionshämmande i "hålet" mellan tand och tandkött (tandköttet ligger som en flik över halva tanden typ). Sa att får jag besvär igen får jag höra av mig, sa att man brukar dra ut krånglande visdomständer men min växte rakt upp så det skulle nog inte behövas. Om jag fattade honom rätt
Ja å så skulle jag hålla rent ordentligt så inte infektionen kom tillbaka. Ja det är ju skitenkelt när halva tanden är begravd under tandkött och sitter längst bak![]()