Vad pysslar vi med, del LXIX

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 59 821
Status
Stängd för vidare inlägg.
Att den tog lite tid på sig att komma fram kan jag köpa om det var PostNord som hade hand om det.
Men att kallelsen och hennes uppgift inte stämmer överens är lite svårare.
Förstår att du blir less, förbannat onödigt med massa tjafsigt strul.
Ta med kallelsen imorgon vet jag och åberopa försenad bokad tid = gratis besök? (brukar inte gränsen vara 20-30 minuter är väl typ mest butiker som kör öppet köp 30 dagar??)
/elak hallonsaft.
Jag har frikort, så det gör dessvärre ingen skillnad :(

Lyckades få ut 7 av 8 units (den åttonde låg tyvärr inom ett avstängslat område för reningsverket för en reservoir :angel:).

Var tillbaka i labbet 16.45! Nature reservatet var väldigt fint och trevligt, men svettades enorma floder. Ty när man stod still (lowland tropical rainforest :grin: Har andra problem än mountain cloud forest :D).

Har lyckats få 20 till 30 paper cuts på varje finger :cry: Har skurit mig massvis av gånger på metallbanden vi använder för att hänga upp stationerna då jag gör det själv. Försökte simma i poolen för att rensa ut skräpet ur dem då många har jord i sig när jag kom hem men det gjorde så hemskt ont att röra händerna att jag bara klarade av 5 meter :(

Köpte dock pizza hut pizza för att jag kämpat så hårt hela dagen, sen var jag så trött att jag somnade i tre timmar :o

Finns en viss likhet:
BpVN0fS.jpg

Jag skäms:
Do6TJsg.jpg

:rofl: :rofl:

Nu behöver jag bara införskaffa en blinkande, flerfärgad ledslinga som klarar av att vara utomhus :sneaky:

Dags att gå ner i tvättstugan igen. Ta med mig ännu en hög med återvinning och lägger i bilen samtidigt. Har inte gjort så mycket vettigt som syns, men jag har kört igång vinylskäraren med lite loggor.

Ätit middag - det blev soppa
Nu lite slösurfing innan det är dags för kvällsfikat och dumburken. Det är Djurens tjänst, Veterinärerna och Biggest Loser i kväll

SUCK! Jag är pank som en loppa. Jag trivs inte på jobbet längre. Jag har ont. Jag vill rida men har ingen hel häst. Och så har jag ont.
Tur att jag har te.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 390
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 526
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
799
Senast: Whoever
·
Småbarn Min femåring åker bakåtvänt i en Britax Max-Way Plus, men nu börjar han bli för lång för den. Bältet vid axlarna hade behövt höjas ett...
Svar
19
· Visningar
788
Senast: lillaP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka