Vad pysslar vi med, del LXIX

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 59 755
Status
Stängd för vidare inlägg.
Det ösregnar
Ätit frukost. Matat katterna. Packat frukostpåsen till jobbet. Tagit fram kläder till imorgon för det är ju jobbardag imorgon.
Ska gå ner till Ica efter lunchen och hämta ut lite paket. Men det blir nog bussen...

Jag föll över en jobbannons som verkligen är DRÖMjobbet för mig och nu är jag i valet och kvalet om jag ska skicka en ansökan :arghh:. Gillar mitt nuvarande jobb och letar egentligen inte efter ett nytt. Plus att jag skulle behöva pendla 1,5 timme (med tåg). Men guuud så sugen jag är :nailbiting:.

Jag föll över en jobbannons som verkligen är DRÖMjobbet för mig och nu är jag i valet och kvalet om jag ska skicka en ansökan :arghh:. Gillar mitt nuvarande jobb och letar egentligen inte efter ett nytt. Plus att jag skulle behöva pendla 1,5 timme (med tåg). Men guuud så sugen jag är :nailbiting:.

Skicka en ansökan. Du vet inte om du får det och skulle du få det kan du bestämma dig då :up:

Då var man uppe igen. Vi somnade väl runt fyra halv fem snåret tror jag. I är bakfull som fan :rofl: Jag blev knappt ens lullig igår så jag är bara trött pga för lite/dåligt sömn. Ska dricka lite te och äta ett par kakor sen åka hem och hämta brorsan. Vi måste till Borlänge för att köpa min tv, självklart hade Ludvika fått slut på dom :banghead:

Haft frukost och lite småtjöt med en kompis som tyckte hon skulle komma förbi innan jobbet.
Trevlig start på dagen men jag kan ju lova att när hon ringde på dörren vid 6:30 var jag ganska lite iordninggjord :rofl: men det är inte första gången så hon är van och tycker det är perfekt att smita in här när hon får hon onödig väntetid på morgnarna.
Dock så brukar hon kunna åka tidigare än nödvändigt :nailbiting: för att få lite längre väntetid här annars blir det typ 30 minuter och det är ju sak samma om man ska hinna med lite frukost också.
Jag drack kaffe och hon drack kaffe och baguette, min är kvar till lunch eller något.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 373
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 490
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
792
Senast: Whoever
·
Småbarn Min femåring åker bakåtvänt i en Britax Max-Way Plus, men nu börjar han bli för lång för den. Bältet vid axlarna hade behövt höjas ett...
Svar
19
· Visningar
753
Senast: lillaP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka