R
Reykjavik
Laddar batterierna med hundpromenad. Det går väldigt långsamt men det är bra väder så det gör ingenting 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ikea kanske börjar lansera något liknande nästa år?Du bör inte stöta på några julflamingos där iaf![]()
Det har hon provat. De är för smarta för fällorna..Billigare med en fälla,den behöver heller ingen vakt om man vill åka hemifrån.
Attans vad du varit effektivNu var köttet packat och klart så det blir att mala köttfärs ikväll . Helt perfekt med en bror som är slaktare båten upptagen och motorn hänger i ladan nu är det bara att sätta på slåtterkrossen på lilla traktorn och ställa undan den och ställa in utemöblerna så är allt klart för vintern
Vilken tur att det finns kaffe pa mornarna!![]()
Jag tror det där är en lögn.Är på stan och letar sommarkläder. Inser att jag inte har några sommarkläder förutom blommiga långklänningar/kaftaner
Men det avverkningsförbudet är nu upphävt. Förnuftet segrade.Förresten när jag satt på pass så såg jag massor med lavskrikor som tiggde smörgås av mig, var visst någon skogsägare som fick avverkniningsförbud då han hade sådana på sin mark
"The best part of waking up is Folgers in your cup"
Fast jag dricker hellre Gevalia![]()