dobbis
Trådstartare
Här är den största frågan,var kommer dom inI huset vi bodde förut plockade vi en vinter 12 st på 12 timmar. Katter och fällor i kombination. Vi bor inte där längre.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är den största frågan,var kommer dom inI huset vi bodde förut plockade vi en vinter 12 st på 12 timmar. Katter och fällor i kombination. Vi bor inte där längre.....
Har inte ens råd att köpa en present till mig själv för att muntra upp mig.
Skithelg
Tur jag jobbar på måndag igen
Jag tror att dom bara uppstår ur tomma intet.Här är den största frågan,var kommer dom in![]()
Jag börjar tro det medJag tror att dom bara uppstår ur tomma intet.![]()
Ja visst är det underbartLyckan med djur är väldigt påtaglig när man kommer hem och hittar bitar av en råtta på dörrmattan![]()
Mittendelen var tydligen det enda som var gott, det var bara huvudet och bakdelen som låg där
![]()
Rådhus?Ja visst är det underbart. Våran lilltjej hade ju lagt en rådhus under sängen. Märkte ngn som knastrade under sängen, då hade hon ätit upp huvudet. Maken fick ta bort kadavret
![]()
Jävla bukemaffioso!
Rådhus?![]()
Jag har idag varit och köpt en
julflamingo!!!
Hoppas vaccinet är klart snart, jag börjar bli orolig att jag blir smittad men riktigt så dåligt immunförsvar kan jag ju bara inte ha?