Vad pysslar vi med, del LXIX

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 59 843
Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter 3,5 v har jag varit ute på promenad!! I det fantastiska vädret. Iförd ortos och släpandes på 2 kryckor i trappen. Alldeles själv!
Vart jag gick?
Till fiket typ 200 m bort, och köpte en massa gott (färskt bröd! Efter att ha levt på varma mackor av budgetfranska i 3 v) en mumsmums med hallonklet, vit choklad och saltlakritsströssel, en croissant (?) och en sockerbulle :d
! Liiite knöligt med kryckorna i trappen, men inget jag inte kunde lösa själv. Tyfusan vad jag är bra! :banana:

Stort grattis på födelsedagen @Sonic76! :banana:

a0e7fea28078bc511585ccb6c9af1a50--siamese-cats-kitty-cats.jpg

Lyckan med djur är väldigt påtaglig när man kommer hem och hittar bitar av en råtta på dörrmattan :cautious: :yuck: Mittendelen var tydligen det enda som var gott, det var bara huvudet och bakdelen som låg där :grin:
Ja visst är det underbart:grin:. Våran lilltjej hade ju lagt en rådis under sängen. Märkte ngn som knastrade under sängen, då hade hon ätit upp huvudet. Maken fick ta bort kadavret :D

varit och handlat. Råkade välta ner en trepack med krossade tomater (konservburkar) och tog emot det/"fångade" med foten :meh: Oskönt... Burkarna klarade sig, foten glad att jag hade Dr Martens på.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 399
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 540
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
799
Senast: Whoever
·
Småbarn Min femåring åker bakåtvänt i en Britax Max-Way Plus, men nu börjar han bli för lång för den. Bältet vid axlarna hade behövt höjas ett...
Svar
19
· Visningar
798
Senast: lillaP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur