Vad pysslar vi med, del LXIX

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 59 851
Status
Stängd för vidare inlägg.
Detta verkar vara en av hennes outfits idag?
680.jpg

Ja men varför inte? Jag gillart! Galet och kul!
Förra veckan (som ngn la ut bild på kändes dock mjeh. Lite för mkt billigt Nelly.com och för lättklätt för min smak).

Sambon tyckte Gina påminde om Liza Minelli i sina glansdagar med kvällens outfit :D

Kram @cili :heart fy vad grym du är som ändå orkar göra allt trots dina smärtor! Själv är jag en gnällig kärring när jag har ischias, som går över på en vecka... :o

En väldigt späckad dag är äntligen slut och jag är minst lika slut så nu blir det några timmars sömn och jag hoppas att minstingen sover tills det är dags att gå upp.

Fullt med kaffe och fullt med vatten. God luck :up:

(perkulatorkaffe är bäst!)

No way! French press ar klart bast!:p

Nu ar klockan efter 6 pa kvallen, jag har suttit och vilat ryggen en stund och ska nu baka kanelbullar. :cautious: Vart ar varlden pa vag? Ni lurar in mig i daligheter har pa Buke. Jag har bakat kanelbullar en gang for manga ar sedan, med ett katastrofalt resultat ... och sa forra veckan som blev sa jatte goda:confused: ... sa nu gor jag om det igen. :p

No way! French press ar klart bast!:p

Nu ar klockan efter 6 pa kvallen, jag har suttit och vilat ryggen en stund och ska nu baka kanelbullar. :cautious: Vart ar varlden pa vag? Ni lurar in mig i daligheter har pa Buke. Jag har bakat kanelbullar en gang for manga ar sedan, med ett katastrofalt resultat ... och sa forra veckan som blev sa jatte goda:confused: ... sa nu gor jag om det igen. :p
Nästa gång får du göra lussekatter :d

väntar på ersättningsbussen. Har dessutom orolig mage med magknip :crazy: Tog en tablett hemma men den verkar inte ha hjälpt än... Hoppas jag kan stå ut i 10 min till..

Kom slutligen till ro inatt och somnade efter att ha gråtit en bra stund. Ska kontakta hästens ägare idag. Kanske kan hälsa på honom igen, var många år sedan sist.

Jag vaknade för en dryg timme sedan av okänd anledning. Men jag ligger kvar i sängen, lyssnar på musik och undrar om inte saknaden går över någon gång. Det finns tillräckligt med annat att ta hand om.

Blev nyss väckt av mini. Då konstaterade jag att jag lider av mensvärk, förkylning och öroninflammation. Bara ensidigt dock, om man ska vara lite positiv.

Det svider att två barndomsvänner firar 40 år tillsammans på Facebook medan jag är ute ur ekvationen för många år sedan :cry:.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 404
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 550
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
799
Senast: Whoever
·
Småbarn Min femåring åker bakåtvänt i en Britax Max-Way Plus, men nu börjar han bli för lång för den. Bältet vid axlarna hade behövt höjas ett...
Svar
19
· Visningar
805
Senast: lillaP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka