Härligt. Se till att ha varma kläder och regnskläder kan gå åt med.Ska visst åka till london om 1½ vecka typ.. woho
Lite avis blir jag allt får jag erkänna London är aldrig fel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt. Se till att ha varma kläder och regnskläder kan gå åt med.Ska visst åka till london om 1½ vecka typ.. woho
Vill du adoptera mig?Det är tonåringens favoriträtt. Vad gör man inte för att få henne att äta?![]()
Ropen skall skalla sa kalla!Jag hade en kalla bakom en gardin i hundrummet,den har nog skrikit lääääääääääääääänge......................![]()
Härligt. Se till att ha varma kläder och regnskläder kan gå åt med.
Lite avis blir jag allt får jag erkänna London är aldrig fel.
Absolut.Vill du adoptera mig?![]()
Helt klart lite krispigt ute +3,men inne är det +26 och kaminen ska nog inte ha mer ved nu![]()
Mitt sovrumsfönster är öppet året runt,men här nere vill jag ha varmt o skönt även om det just nu är så varmt så altandörren fick öppnas en stund.Gud, jag får panik om det är mer än 20
I sovrummet har jag alltid fönstret öppet, och vi försöker ha runt 17-18 inne.
Jag är mer inne på glass. B&J chocolate fudgeDottern har precis lagt sig. Jag slökollar på Harry Potter och funderar på om jag ska äta lite chips![]()
Samma här, fast med hund.Sovrummet ska vara svalt. Men på vintern: minst två ullfiltar, två tjocka duntäcken. Och katten någonstans som extra värme/gos
Jag har strax under 23 grader och har lust att gnälla till hyresvärden men det lär jag inte ha mycket för.Gud, jag får panik om det är mer än 20
I sovrummet har jag alltid fönstret öppet, och vi försöker ha runt 17-18 inne.
Jag är mer inne på glass. B&J chocolate fudge![]()
Var i landet bor du??Uh, både hagel och åska![]()
Varför bojkotta??Glass är gott men tyvärr bojkottar jag numera B&J. Typiskt nog verkar den nya smaken vrålgod![]()