Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte helt nöjd med min dag,2,5 km ut i skogen började det spöregna,tog skydd under några träd,då brakade Åskar till,kändes inte som någon bra ide att stå kvar :nailbiting:
Kan också konstatera att jag behöver köpa en ny regntät/avvisande jacka .

Har varit och köpt lite nya kompisar till karet. Det blev 3 små malar till. Jättesköna nu när de är små! :sneaky:
Hämtat ut paketen på Ica och Turken. Så nu har mina räkor kommit. Fick hem en hel låda godis från Klippkungen.se så nu behöver jag inte shoppa något på båten i morgon :sneaky:
Väl hemma så har jag stoppat i både räkorna och malarna i karet.
Packat allt så det är bara att lägga i min medicinlåda och tandborsten i resväskan morgon bitti. Simba ligger redan i väskan. Han vill oxå följa med till Mariehamn...:laugh:

Vilken jävla dipp. Så arg och ledsen. Kan inte världen bara lämna mig ifred :cry:

Usch, har du något du kan unna dig så det känns lite bättre?
Något gott, enkelt, smidigt, bok, sova tidigt, lite egen tid med typ hår inpackning eller något, fotbad?
Behöver ju inte vara så komplicerat men tänker att något litet kan få en att orka.
Efter hur du kämpar och kämpat är du så grymt värd det tycker jag. :heart
Kram om du vill ha.

Sitter i chock. Det skramlade lite utanför och jag undrade om det var någon som ville mig något, lite purken över att mänskan inte klarar av att öppna min tjuriga verandadörr och knacka på ytterdörren i stället. (Måste fan lösa det där för jag hör ju inte alltid när det kommer folk och de står och skramlar vid verandan för att den inte går att öppna utan den "rätta knycken".)

Det var ett blombud. Från jobbet, tänkte jag. Det brukar komma blommor därifrån en gång om året. Så jag tog buketten och öppnade paketet. Det var inte från jobbet. Alltså, det tog ju ett tag innan polletten ramlade ner. Det var från @MM.

Stort tack @MM ! :heart (Det var inte långt ifrån att jag grinade en skvätt.)

Sitter i chock. Det skramlade lite utanför och jag undrade om det var någon som ville mig något, lite purken över att mänskan inte klarar av att öppna min tjuriga verandadörr och knacka på ytterdörren i stället. (Måste fan lösa det där för jag hör ju inte alltid när det kommer folk och de står och skramlar vid verandan för att den inte går att öppna utan den "rätta knycken".)

Det var ett blombud. Från jobbet, tänkte jag. Det brukar komma blommor därifrån en gång om året. Så jag tog buketten och öppnade paketet. Det var inte från jobbet. Alltså, det tog ju ett tag innan polletten ramlade ner. Det var från @MM.

Stort tack @MM ! :heart (Det var inte långt ifrån att jag grinade en skvätt.)

Åh, så dom tog sig fram :p

Självklart ska du ha blommor och uppmärksammas på din födelsedag :love: (nu avslöjade jag dig för dom som inte vet :o men jag tycker om dig så du borde få en ärlig chans till många grattis ;) :heart)

Stort grattis :heart:bump::heart

Sovit i soffan, sen utfodras hund och katt och städat hönsgården. Nu är hönsen i den och jag börjar fundera på vad jag ska äta idag. Inte sugen på nåt, men småhungrig och mår illa av ljudet när hunden gnaskar (gnager/snuttar) på sitt gosedjur.

Konstaterar att man en sådan här synnerligen otrevlig dag (vädermässigt alltså) borde ha marsvin i stället för hästar.... :p Marsvinen hade inte kommit in med tunga sjöblöta regntäcken, inte heller hade de vadat runt i gigantiska leriga vattenpölar precis vid hagöppningen (japp, det är dags att beställa GRUS!!)... :yuck:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka