Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken jävla dipp. Så arg och ledsen. Kan inte världen bara lämna mig ifred![]()
Vilken jävla dipp. Så arg och ledsen. Kan inte världen bara lämna mig ifred![]()
Fast jag bor i Skaraborg,här finns ingen snö i okt och i dom flesta fall inte i början på dec heller,i år satte jag på dubbdäck trettonhelgen.
Sitter i chock. Det skramlade lite utanför och jag undrade om det var någon som ville mig något, lite purken över att mänskan inte klarar av att öppna min tjuriga verandadörr och knacka på ytterdörren i stället. (Måste fan lösa det där för jag hör ju inte alltid när det kommer folk och de står och skramlar vid verandan för att den inte går att öppna utan den "rätta knycken".)
Det var ett blombud. Från jobbet, tänkte jag. Det brukar komma blommor därifrån en gång om året. Så jag tog buketten och öppnade paketet. Det var inte från jobbet. Alltså, det tog ju ett tag innan polletten ramlade ner. Det var från @MM.
Stort tack @MM !(Det var inte långt ifrån att jag grinade en skvätt.)
Åh, så dom tog sig fram
Självklart ska du ha blommor och uppmärksammas på din födelsedag(nu avslöjade jag dig för dom som inte vet
men jag tycker om dig så du borde få en ärlig chans till många grattis
![]()
)
Stort grattisbump:
![]()
Men! GRATTTIS!!!!heart
![]()
Har en 14 mil dit så det beror väl på hur man ser på det. Nästgårds nästan för mig, för långt att åka utan övernattning för en skåningPS Har du långt till Karlstad? Kan ev vara värt en resa dit till stuvbutiken.![]()