Grattis @Inglorion 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där såg jag också.Helgerån!
Det här såg jag på Rusta häromdagen:
![]()
![]()
![]()
![]()
Bildbevis!Alltså jag dör. Katten satte sig i minis lelsaksbarnvagn precis som en människa sitter
Hann ta ett foto
Skrattar så min vattenfasta mascara rinner![]()
Helgerån!
![]()
![]()
![]()
![]()
Lilla skorven@vallhund Från början till slut
Hon hoppade upp i den först och satte sig sen gled hon och det ledde till detta.
Jag skulle bara ta ett kort när hon satte sig för det såg så roligt ut
![]()
@vallhund Från början till slut
Hon hoppade upp i den först och satte sig sen gled hon och det ledde till detta.
Jag skulle bara ta ett kort när hon satte sig för det såg så roligt ut
![]()
I ett hus nära mig såg jag just en tänd adventsljusstake.![]()
Har haft en riktigt bra födelsedag också!
Eftersom jag avslutade arbetet som jag ville ha klart tills på Söndag igår kväll så känns det rätt avslappnat (var på väg att boka in fältarbete för att hjälpa min elev i morgon men då skulle jag istället vara helt stressad och alldeles slut pga ingen sömn så jag skippade helt enkelt det och tänkte på mig själv för en gångs skull).
Fick en bild skickad på en groda som satt på labb dörren precis efter midnatt (jag var hemma och på väg i säng men trevligt ändå).
Fick väldigt överraskande en tårta vid labb mötet klockan 9 i morse! Sen en till liten björn tårta vid lunch av en god vän
Helt otroligt många personer har kommit ihåg att jag fyller år(det är inte publikt på fejjan så de har bra minne och jag här helt fantastiskt imponerad).
Helt överlag en helt fantastiskt glad och bra dag! Som avslutades med att jag hände med marin ekologi labbet och spelade brädspel
En vän skickade ett meddelande till mig med så fantastiskt fina saker i det om mig att jag börjar gråta bara jag tänker på detDet var precis sådana saker som jag är orolig för att inte finnas till för eller inte är tillräckligt för som hon hon drog upp som att de är självklara. Jag vågar inte riktigt läsa det igen.
Är helt fantastiskt glad för mina otroliga vänner (som finns över hela världen).
Jag lär se en MASSA sådant på Gekås imorgon.... Jag kanske till och med köper en...adventskalender....Helgerån!
![]()
![]()
![]()
![]()
Här i Värnamo händer det grejer. En full kille bestämde sig för att ta livet av sig och la sig på spåret framför ett tåg. Han ångrade sig och kom undan med en hårsmån. Nu är han omhändertagen av polis och jag känner mig rätt skakig i största allmänhet.
I ett sånt här läge kan jag verkligen önska att det fanns någon att komma hem till efter jobbet.
Jag gillar också jul. Men inte i september.Men...öh. Hjälp typ. Jag ÄLSKAR julen och allt därtill men det slår då verkligen rekord![]()