Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Chefen och kollegorna från annan ort ringde precis och grattade och hälsade. De är just nu i Övertorneå för återförsäljarträff och roligheter. Blev faktiskt väldigt glad :D

Chefen grattade till min stora offert som jag roddade in. Fick svar igår så det blev en rätt rejäl summa in i företaget. Halva budgeten för året är nu avklarad :banana: Ska bli grymt kul och kommer sträcka sig över hela året samt in på 2019 :D

Bra dag trots dumma revben.

Precis vaknat, släppt ut ena katten (den som trotsar kylan) och ligger nu i sängen och surfar. Älskar sovmorgon! :love: Ska kolla när jag ska åka till jobbet och käka lite "frukost". Jobbar 3 h och 15 min i eftermiddag och ska sedan fika med en bekant.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 218
Senast: Flixon
·
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
23
· Visningar
759
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 550
Senast: Vastgota
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka