Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klappar mig själv på axeln,korv i ugnen och påslakanen är nu bara 17st och något fler örngott ifall det är fler än jag som har dubbla/trippla kuddar.

Så blev äppelsockerkakan. Väldigt mumsig :d !
IMG_20180213_185448_339.jpg

Var helt slut efter allt gnäll på jobbet och sedan hemma (farsan), så jag får ta karet i morgon.
I morgon ska jag till en öron näsa hals- läkare för att kolla upp min ständiga förkylning. Sedan jobba

Vissa dagar är kattabstinensen värre än vanligt. Snart ett år utan katt och livet har emellanåt varit lite hårt mot mig. Övervägde ett tag om jag skulle skita i allt och bli en crazy cat lady istället. Jag, ensam med 78 katter :love: Sen tog livet en annan vändning, det följer såklart aldrig "planen". Nån dag, kissisar. Nån dag....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 218
Senast: Flixon
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: ptr
·
Tjatter En spinoff på tidigare tråd om att hitta på ett efternamn. Jag kommer byta efternamn i samband med skilsmässa. Har, som sagt, varit inne... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 109
Senast: Enya
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 278
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31