Vad såg ni senast?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte än men har blivit rekommenderad att se en som heter nåt med Darjeeling. Har du sett den? :)
Darjeeling limited alltså. Och den är så himla rolig! Jag tycker nog att det är den roligaste, men konstigaste, filmen han gjort :) Men åh, den är fantastisk!

Likaså moonrise kingdom (konstig men kul den med :p) samt Den fantastiska räven är de absolut mest sevärda filmerna av wes, tycker jag då :)

Darjeeling limited alltså. Och den är så himla rolig! Jag tycker nog att det är den roligaste, men konstigaste, filmen han gjort :) Men åh, den är fantastisk!

Likaså moonrise kingdom (konstig men kul den med :p) samt Den fantastiska räven är de absolut mest sevärda filmerna av wes, tycker jag då :)
Får definitivt se till att se dem :). Tusen tack för tipsen! :)

Kollade precis på Känn ingen sorg men tyckte den var ganska trist, dock blev jag sugen på att lyssna på lite mer Hellström-musik:)

Jag blev så otroligt glad när jag såg att Netflix hade "A fantastic fear of everything" då jag läst mycket om filmen men var ganska säker på att man inte skulle visa den på BIO eller liknande här i Sverige. Blev inte alls besviken trots stora förväntningar innan och jag skulle rekommendera alla som gillar lite "annorlunda" filmer/indie-filmer att se den. 5/5!

Lyckan, kärleken och meningen med livet - 5/5 Oh! Vad jag gillade den filmen! :)

Salt - 4/5 Jag gillar Angelina Jolie ^^

@SoffiProppi Det blir bio i så fall, och jag är riktigt sugen på just den faktiskt! Det blir nog så, om mitt sällskap håller med mig det vill säga. Lovar att återkomma med rapport! ;)

Vaaarför gick jag inte på magkänslan och stod fast vid Maleficent?! Det blev alltså Jimmy's Hall vi såg, och den var faktiskt ganska tråkig... kanske lite mer intressant om man är irländare eller åtminstone brittisk, men för mig som inte är något av det var den som sagt rätt trist. Förvisso en ganska intressant - om än lätt uttjatad - story, men jag hade hellre sett den hemma utan att betala... 2 av 5!

Såg nyss The girl next door.
Otäck men bra, men det är ruskigt att den är baserad på verkliga händelser

Enemy alltså, dessa schizofreni filmer... Jag fattar väldigt lite.

High and Low Eat your heart out Kurt Wallander :laugh: Jag har aldrig sett en så komplett deckare.

That's my boy - Asså hahaha vilket skräp. Men ville ändå kolla klart för att se hur den skulle sluta. 1/5
This means war
- Kul. Och så fick jag upp ögonen för Tom Hardy, ehehehe 3/5
The way way back
- Första gången jag ser Steve Carrel i nånting annat än en komedi så bara det var en annorlunda upplevelse. 3/5
Frozen
- Ja det var lite mycket sång, men jag gillade den. Disneyfilmer är alltid bra! 4/5

Åh just det, har sett en fransk film också som var rätt kul på sina ställen. Kommer tyvärr inte ihåg vad den hette varken på svenska eller franska. Tror det var "Förnamnet" eller "Namnet". Handlade om en grupp kompisar och så skulle ett par få barn och så fick de andra gissa vad barnet skulle heta. 2,5/5

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 378
Senast: Sassy
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 374
Senast: tomte
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 952
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 284
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka