Det är en fantastiskt fin filmÅh, jag som har crushat på Paul Rudd i en massa år bara måste se denna så fort som möjligt!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en fantastiskt fin filmÅh, jag som har crushat på Paul Rudd i en massa år bara måste se denna så fort som möjligt!!
Pga en miss från mig började jag kolla på säsong 2 förstKollade sedan säsong 1 och var klar lagom till att säsong 3 släpptes.
En fantastisk serie!Min favorit är säsong 2, är nog mest för att jag gillar Noora som karaktär mycket mer än både Eva och Isak även om jag inte har något emot dom heller.
Ska bli intressant med en Säsong 4 och vem som kommer stå i fokus då! Vill bara veta mer och mer och mer om ungdomarna på skolan![]()
aah, hur kan du saga att sasong 1 bara for 2.5?!
Jag har inte sett trean an, och haller med dig om att tvan var batter and forsta sasongen, men liksom, redan forsta sasongen var ju jattebra!
haha, nej, nu far jag aka hem fran jobbet och titta pa TV istallet!
Rogue One - Väldigt rörig i början men blev bättre och bättre. Säga vad man vill om att mjölka ur allt man kan ur en franchise, men jag gillar att få bakgrundshistorier till ursprungstrilogin. Som nu, varför hade de ritningarna till Dödsstjärnan från första början? Helt klart godkänt betyg![]()
Har du sett originalet? Hur var de i jämförelse till varandra isf?Blair Witch (2016) - Har svårt för skräckfilmer in general och speciellt jumpscares. Den här filmen var mer psykologiskt jobbig och fick blunda en del (hade hög volym). Men kändes i slutändan som en besvikelse och den får 5/10.
Nej tyvärr inte! Men en som var med och såg sa att originalet var bättre, men att den här skräckfilmen var bättre än de senaste skräckisarna som släpptsHar du sett originalet? Hur var de i jämförelse till varandra isf?![]()
Åh, den tyckte jag fantastiskt mycket omFlorence Foster Jenkins - En film om hennes sista tid kan man väl säga. En känd sångerska/rik kvinna som sjöng jättefalskt men hade råd med sin hobby. Och vars man mutade folk för att låtsas gilla henne. Hon hade en stor fan-skara trots det. Ja lite biografi. Däremot skilde den sig rät mycket från verkligheten - men det gjorde inget. Brukar inte gilla sådana filmer, men skådisarna var jättebra och det är det bästa Hugh Grant gjort. Meryl Streep var bra som alltid. 3/5.