Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan väl inte bara vara jag som får en mental orgasm vid tanken på Hitman: Absolution?
Annars är jag (till skillnad från de flesta, tydligen) besviken på Skyrim, känns sjukt överskattat. Visserligen är RPG inte min favoritgenre, men ändå. Är inte heller sådär superhyper över grafiken.
Har precis installerat Batman: Arkham city som sambon just nu spelar
Må ju säga att spelet är rätt snyggt gjort, nästan så att jag själv skulle kunna tänka mig att spela det
Det ända jag inte gillar är att man ser rollfiguren framför sig..men det är väl bara en vane sak antar jag?!
Nån som spelar Batman här?
Är det nån som har spelat nya Skyrim? Det verkar bra, tycker jag.
KL
Jag undrar om det är någon som hunnit testa Assassin's Creed: Revelations? AC tillhör mina favoritspel men som vanligt ser man ju både ris och ros när man läser recensioner![]()
Några bra tips på saker som jag använder hela tiden, är att när du får ett uppdrag och inte vet vad du ska, tryck J så du kommer in i din Journal och välj uppdraget du vill göra genom att klicka på det, håll sen muspekaren över uppdraget och tryck sen M, då visas det på kartan vart du ska.
Spara ihop till ett hus fort, där kan du lagra saker som du inte behöver ha med dig hela tiden, potions som du hittar men vill spara lite på, all ore eller ingots som du behöver för att göra bättre rustningar och vapen, ingredients som du gör egna potions av och allt annat som du inte vill sälja.
Bär alltid med dig en pickaxe, för runt om i världen, både i grottor och utanför så finns det orevains som du kan få olika typer av ore ifrån, som du också kan köpa men det är rätt dyrt.
Om du har din pickaxe med, annars kan du inte utvinna något.