Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, det gjorde jag med! Funderar dock på att vara obstinat och fortsätta läsa det som jag brukarOj då, jag hade tänkt Miii-go. Ska göra mitt bästa för att lära om!
Minou...
*tiotecken*
Jag har mitt riktiga namn som nick. Det beror på att jag har samma användarnamn nästan överallt jag har konton på internet. Jag orkar inte skriva upp alla inloggningsuppgifter, så jag har samma nick och en variant av lösenordet typ överallt.
Så det betyder väl ingenting speciellt egentligt.
Hahahahahaha, nej faktiskt aldrig. Och jag kan nog vara rätt så provocerande med min ärliga öppenhet.Har du aldrig fått otrevliga mail/pm etc från anonyma fegisar som känner/tror sig känna etc dig irl?
Hahahahahaha, nej faktiskt aldrig. Och jag kan nog vara rätt så provocerande med min ärliga öppenhet.![]()
Hon skriver ju att hon är matte, så gissar på tjejNu blev jag nyfiken på om du är kille eller tjej? Jag har alltid tänkt att du är tjej?
Jag vet inte. Jag kan inte svara på varför jag inte stött på några sådana personer. Någon gång har jag fått gliriga PM, men då har det skickats från icke-anonyma användare.Det var EXAKT det jag tänkte på, du brukar vara så pass öppen/ärlig/självutlämnade att det borde locka den störste fånen att ge ett tjuvnyp
Fega fjantar brukar nappa det anonyma tillfället om de får chansen MEN det förutsätter att de inte gillar en. Du har kanske inga ovänner![]()
Och Tindra är också en rar person![]()