Vad sjutton är det här (lantbruk)

Krokarna i ändarna stämmer inte. En björn har bara 2 korta kedjor som sitter i pinnen och inte 3 som i ts bild och på ts bild sitter alla 3 kedjor i samma enda och en björn har 2 kedjor som sitter i var sin enda.
Du kan liksom inte ha en klenare variant av timmerbjörnens "pinne" . Pinnen på ursprungsbilden är ihålig. Och krokarna.....nä jag tror på snökedjepåtagare.
Jag har inte varit så aktiv på Buke på länge, så jag glömde mig. Återgår genast till att bara läsa igen. :D

Såg precis denna på Facebook och kom att tänka på denna tråden.

CEFC3D6B-2ECB-4F74-9326-E99E3EDF01B4.webp

Synd du slängde den annars hade du kunnat skippa gymkortet.. 😉

Liknande trådar

Hemmet Jag har börjat fundera på att byta ut våtrumsmattan på väggar och golv i vårt pyttelilla badrum (1,6 x 2,1 meter "stort"). Inget annat...
Svar
18
· Visningar
681
Hemmet Jag har alltid bara tvättat allt i 40 grader. Nu börjar jag inse att allt kanske inte blir riktigt rent och behöver lite tips och trix... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
2 410
Hemmet Vart tvungen att köpa ny kaffebryggare med kort varsel då den gamla gick sönder. Valet föll på en Wilfa då den hade ett par saker jag... 2
Svar
27
· Visningar
917
Senast: TantAgda
·
Hemmet Det är +20 i (hyres)lägenheten när vi mäter temperatur en bit in, men lägenheten känns kall. Vi bor på 1a våningen och har källaren...
Svar
14
· Visningar
836
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka