vad ska hag köpa????

lovehorses

Trådstartare
De har rea på en lokal hästaffär på hela lagret. utförsäljning!:cry:
Vad ska man köpa jag blir snurrig när jag ser allt?!?!
Kan ju säga att jag egentligen har det mesta men det är ju alltid någe bra och ha grejer.....;)
lista på allt, märken kan ni också ta om ni tycker om någon speciell grej....

:devil: shopping galen!!!:devil:

Sv: vad ska hag köpa????

Jag brukar bli stormtokig så fort jag hamnar i en hästsportbutik eller ens ser hästsaker i en affär..
Brukar hjälpa att tänka - "vad behöver jag, är den där verkligen nödvändig"?

Är ju ganska smart att bara köpa sådant som man verkligen behöver, sånt som man använder ofta som tex täcken, schabrak,benskydd osv.

Det är vad jag skulle satsa på ;)

Schabrak är aldrig fel, fina tävlingstäcken kan man heller aldrig få för mkt av. Kanske en ny vinterjacka är ju snart kallt. Riktigt varma skor. Ridstrumpor kan man alltid behöva. Passa på att köpa på dig förbrukningsvaror typ sadel tvål å hästshampoo så du har ett lager. Extra utetäcken om du behöver, aldrig fel att ha i reserv. Jag brukar leta efter märken grejor över lag när jag vill fynda, alltid kul att kunna fynda saker som annars är dyrt.

Ja jag blir tokig när jag går in i en hästaffär.
Skulle hastigt in där för att köpa grimskaft och fick då reda på att de hade rea, de hade inte ens satt upp skylt. tyvärr hade jag bråttom så jag bara snegla på det mesta.

Fundera på schabrak de kan man aldrig få för mycket av!:angel:
Täcken har jag en massa, tog bort min andra häst så det passa till min häst jag har nu. Har dubbelt av de mesta.
Benlindor, ja, de är så synd bara att de har så tråkiga färger där.
Ridbyxor är ju aldrig fel.
ska far dit någon dag när jag har tid!

Mera tips!

Köp märkesgrejer som vart skitdyrt innan :devil:

Annars är väl lindor och schabrak alltid roligt att ha

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 528
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 224
Senast: Cambrie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
1 031
Senast: Tuvstarr
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 567
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka