Vad ska jag bränna ???

mag

Trådstartare
Har köpt ny dator och tydligen så ska jag bränna en skiva själv att ha i framtiden när jag formaterar om. Men jag fattar inte vad jag ska bränna för nått. Någon vänlig själ dom kan tala om hur jag gör ;)

Sv: Vad ska jag bränna ???

Har köpt ny dator och tydligen så ska jag bränna en skiva själv att ha i framtiden när jag formaterar om. Men jag fattar inte vad jag ska bränna för nått. Någon vänlig själ dom kan tala om hur jag gör ;)

Återställningsskiva (Recovery disc) med Windows installationsfiler. Det borde finnas instruktioner som följde med din Datan.

Liknande trådar

IT & mobiler Någon här som vet om man kan göra något åt att laptopens bildskärm tappar ljusstyrka? Kan man åtgärda eller byta ut skärmen på något...
Svar
2
· Visningar
180
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Så länge jag har haft dator har jag haft Mac (med undantag för en bärbar PC för arbetets skull). Jag har alltid varit nöjd, men min...
Svar
10
· Visningar
136
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
419
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
563

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka