Vad ska jag göra???

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Medea_1
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 658
M

Medea_1

Nu är det anndra gången på 3 mån som hästen jag rider ska få penicillin pga lymfangit!!! Han ena bakben ser ut som om det skulle sitta på en elefant igentligen!!! Men jag lykades få ägaren att ringa herr vet efter 3v!!! Hon har inte sätt att han varit så svullen i benet, men det har han i 3v's tid!!! :cry:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad ska jag göra???

Usch vad trist med din medryttarhäst, jag tycker ägaren verkar otroligt oansvarig om h*n inte sett att hästen är svullen i benen.Sånt kontrollerar man ju varje dag...

Sv: Vad ska jag göra???

Tycker jag med!!! jag ligger själv på alla fyra och skrubbar för att komma åt att se ordentligt på benen när hästarna kommer in!!!

Liknande trådar

Hästvård Hästen står med stort bandage som kombinerats med en gipsskena på framsidan benet. Gipsskenan går in under hovens tådel och följer benet... 2
Svar
25
· Visningar
1 628
Senast: jemeni
·
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 034
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 153
Senast: Mint
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Diskbråck
  • Gps-halsband