Nej, gör du? Har paddlat där när jag var liten![]()
Nej, men jag hade min ponny installad på en gård där när jag var liten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, gör du? Har paddlat där när jag var liten![]()
https://wildernessroad.eu/Hur går Vildmarksvägen ? Och varför ska man åka den, mer specifikt?
Men TS ska ju inte åka runt själv? Och att Norrland är stort är ju själva grejen liksom. Läs citaten i trådstarten igenNorrland är ju typ halva Sverige! Hur länge har du på dig att åka runt?
På pricken exakt halva i detta fall eftersom vi (dvs. jagNorrland är ju typ halva Sverige! Hur länge har du på dig att åka runt?
Ja. Lapporten måste man se. Fantastiskt vackert!Jag tycker att ju högre upp man kommer ju roligare är det liksom. Kiruna med gruvan, Kebnekajse, Lapporten, Treriksröset. Finns ju massor med roligt där uppe. Är man ändå där kan man åka till Narvik osv.
Åka över till narvik är himla fint.Jag tycker att ju högre upp man kommer ju roligare är det liksom. Kiruna med gruvan, Kebnekajse, Lapporten, Treriksröset. Finns ju massor med roligt där uppe. Är man ändå där kan man åka till Narvik osv.
Citerar mig själv, måste vara höjden av egenkärlek. Jag vet att jag skrivit det tidigare på Buke om hur svårt jag har för att anpassa mig häruppe, och hur jag nog egentligen vantrivs rätt rejält. Sedan dess har jag funderat en hel del, och nu har jag precis tackat ja till ett jobb söderut och kommer att flytta 60 mil hemåt. Hela min familj ska flytta med. Lustigt egentligen hur saker och ting till slut faller på plats om man är tillräckligt ihärdig. Livet är liksom för kort för att vantrivas med saker som jag faktiskt har makt att förändra.Tja, jag tycker naturen är döful om det inte är fjällen, bara tall och gran och surmyrar att gå ner sig i och bli blöt. Mygg bits ständigt. Fjällvandra är nog det som jag rekommenderar häruppe. I övrigt är det inte så kul, tycker jag.
Åh, grattis! Jag minns att du flera gånger skrivit om hur dåligt du trivs.Citerar mig själv, måste vara höjden av egenkärlek. Jag vet att jag skrivit det tidigare på Buke om hur svårt jag har för att anpassa mig häruppe, och hur jag nog egentligen vantrivs rätt rejält. Sedan dess har jag funderat en hel del, och nu har jag precis tackat ja till ett jobb söderut och kommer att flytta 60 mil hemåt. Hela min familj ska flytta med. Lustigt egentligen hur saker och ting till slut faller på plats om man är tillräckligt ihärdig. Livet är liksom för kort för att vantrivas med saker som jag faktiskt har makt att förändra.
Haha, hade väldigt mycket mer mygg där jag bodde i Uppsala än där jag bor nu.Myggor
Hälsningar fördomsfull Stockholmare
Jag hade velat se Kebenekaise och uppleva midnattssolen. Myggen kan vi skippa.Utbrutet från / inspirerat av Smålandstråden:
Nu vill jag höra vad ni säger om frågan.
Vad bör den som "har en eftermiddag över" se i Norrland?
Ja längre västerut finns en del fina forsar längs Vindelälven.Vindelälven som är en av de 4 nationalälvarna som inte är reglerade.
Jättehäftigt när vårfloden kommer.
Jag brukade allt gå längs med älven i Vindeln men det finns kanske ännu bättre ställen att kolla.
Åker du mot Höga kusten så har du både Bönhamn och Rotsidan att svänga in på. Rotsidan är helt fantastisk att ha picknik påSka till Sundsvall i mitten av juni och tänkte sen fortsätta norrut, oklart vart. Så tips mottages väldigt tacksamt av mig.Jag har bott i Sundsvall som liten så jag har sett Döda fallet och kört vägen upp till Östersund. Men Höga Kusten och uppåt?
Höga kusten och Pite havsbad