JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Var tvungen att gå in och kolla
Han skulle helt klart kunna gå msv C. Den nivån låg han på som 6-åring. Sedan är det ju beroende på om den medryttare jag har nu har övat på rena byten eller inte för innan allt skit satte han dem 2 av 3 gånger. Om det är bättre eller sämre nu vet jag inte.
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
Relationer
Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12
13
14
Övr. Hund
Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Katthälsa
Hej!
Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här.
2016 reagerade jag på att vår (mina...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Nästa helg ska 5 olika hundar, som representerar 5 olika länder, som är släkt med mina och @Lilla-S hundar tävla dobermann VM i IGP...
Wingates
41 minuter sedan
Svar: 1 265
Visningar: 75 971
Hund
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Finns det hjärterum finns det stjärterum enligt tilda
Trott
50 minuter sedan
Svar: 555
Visningar: 34 056
Hund
Tråden för spår
Hundträning Jag och Tilda går en ny spårkurs nu (3e tillfället idag) med apporter för första gången. Tidigare kurser (personspår och id-sök) Har det...
Trott
53 minuter sedan
Svar: 555
Visningar: 46 662
Hund
Bildtråd
Gnägg Hon har dem även på vintern men då är de mindre pålitliga. Förekommer hos många ättlingar till Jovial 369.
Som synes på träden på bilden...
Görel
Alldeles nyss
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Selmakerskan i norr. Det fanns bilder men inlägget är borttaget.
MiniLi
11 minuter sedan
Svar: 1 303
Visningar: 101 822
Grenar
Nya/återkommande bak-hältor
Hästvård Vi fick diagnos i december, efter att ha varit in och ut på klinik under ett år. Bytte tillslut klinik och då ultraljudades bäckenet...
Emuliiaa
15 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 217
Vård