Vad ska man ge till hästtokig tjej, som fyller tio?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad ska man ge till hästtokig tjej, som fyller tio?

Köp ett träns, det behöver man alltid till nya ponnyer, eller schabrak, benskydd, grimma etc... det är ju världens roligaste att få köpa prylar i ridsportbutiken till ett födelsedagsbarn! :bump:

En prenumeration på en hästtidning?

En dagbok för henne och hästen
Namnskylt där hennes namn står som ägare ;)

Det vart ett ländtäcke i fleece. I lila, med motiv :D Jättefint!

Borstar och dylikt ät tydligen redan införskaffat. Tänkte först köpa ett presentkort, men det är ju roligare att få ett riktigt paket ju, och detta var verkligen hon :D

Ja, jag tror det. Det är någonstans emellan gulligt och rejält :D Jag tyckte det var fint iaf :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 249
Senast: Kilauea
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 205
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 236
Senast: Amha
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 929
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka