Vad ska man göra?

M

mizz_perfect

Jag har fått ett litet problem.. :mad:

jag bytte lite saker med en tjej via annonserna här på bukefalos. fick henens saker häromdagen då hon fick mina på posten. okej saker hon hade skickat..

men problemet är att hon nu påstår att en av sakerna jag skickade inte alls finns med vilket jag vet eftersom jag kontrollerade noga flera gånger att allt kommit med innan jag postade paketet. nu kräver hon tillbaka sina saker. vi kom överens om inget byte redan innan men vad ska jag göra?? jag vet ju att hon fick saken hon påstod att hon inte fått med och paketet hade dessutom varit helt vid framkomsten.. aaa så arg jag blir , jag kan ju inte heller bevisa för henne att jag visst skickade med saken. hon kräver nu att jag ska skicka saken men hur fasiken ska jag kunna göra det när hon själv har saken hemma hos sig?

någon som har ett litet tips? :crazy:
 
Hmm nä men vet du att du skickade med alla prylar, så skulle jag nog inte bry mej. Har hon fått de andra grejerna måste hon ju fått alla sakerna!
 
ja det tycker jag också men det är ett jäkla liv rent ut sagt över detta pannbnad som jag vet att jag stoppade med men som hon säjer att jag inte alls gjorde. det är inte speciellt kul att blir kallad allt möjligt och anklagad för oseriös säljare osv... fattas väl bara att det kommer ut en *varningsannons* :smirk:
 
hur kan man :devil: såg nyss annons på just denna sak som påståts vara borta på bukefalos!! att hon bara kan bluffa sådär. nu blir jag ju nästan förbannad. mejlen svarar hon inte heller på... :devil:hon som senast igår försökte kräva massa ersättning osv...
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 313
Senast: SiZo
·
  • Artikel
Dagbok Har pratat med en läkare nu på företagshälsovården. Det var intressant. Första gången jag var på FHV kände jag inte att jag och läkaren...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: Sasse
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 128
Senast: Inte_Ung
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 176
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp