Vad ska ni köpa till era hästar i julklapp?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare piggis_83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 44
  • Visningar Visningar 2 538
Sv: Vad ska ni köpa till era hästar i julklapp?

2 fleece täcken
2 grimmor + ett grimskaft :banana:
en täckgjord
masssor med morötter knäcke bröd ! muuumms!
godis & mys :)

Asså jag är verkligen ledsen för att jag inbte ska få så mycket juklappar till mnin pålle i år, (bara för att jag ska få: nya stövlar , systemkamera, säkerhetsväst, långa dyon chaps, tv, mobil, dator ....) För alla i stallet kommer tro att vi är västa fattiga:mad:

_breeze_ skrev:
Asså jag är verkligen ledsen för att jag inbte ska få så mycket juklappar till mnin pålle i år, (bara för att jag ska få: nya stövlar , systemkamera, säkerhetsväst, långa dyon chaps, tv, mobil, dator ....) För alla i stallet kommer tro att vi är västa fattiga:mad:
Ja, stackars dig:(
Gud vad tur att det inte finns någon mer än jag o stallägaren i stallet, då jag bara ska få (jag har lyckats tjata det till mig) en sadel med äkta guld beslag & ett matchande träns och troligtvis även ett guldbett (hoppas han inte tuggar, då det är mjukare än stål....)
Åååååå..... FY F*N vad du är rolig:rofl: :rofl: :rofl:

idag va jag inne på växjö ridsport och köpte ett par blå/grå fleecelindor från mia's. superfina! :) så de får nog bli julklapp....
ska även skicka iväg en beställning till hööks snart :D

En hästskötare vore inte fel....har för många hästar, börjar bli allt jobbigare att mocka:devil:

Liknande trådar

Hästmänniskan :nailbiting: Det får mig nästan att bita på naglarna! Hästarna får åka ifrån en erfaren ägare (eller en nybörjare som inte klarade... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
11 776
Senast: Amha
·
Hoppning Hej bukefalos! Har läst massor här inne i flera år utan att våga mig på att kommentera men nu har jag en viktig fråga som jag skulle...
Svar
5
· Visningar
1 459
Hästmänniskan Jag har lite svårt med att ta ett beslut i samband vid hästköp och tänkte att buke panelen skulle nog kunna ge mej några bra råd ;)...
Svar
6
· Visningar
1 628
Senast: Korven
·
Gravid - 1år Min sambos syster och hennes sambo kommer hem över jul,och dom väntar barn, fick reda på igår att det ska bli en liten tjej! :D Hon ska...
Svar
11
· Visningar
1 401
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 31