Vad skulle du vilja bo i Göteborg?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare mars
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 136
  • Visningar Visningar 8 914
Annan adress som jag inte hade tackat nej till: Carlandersplatsen.

DSC03990.JPG

Aha, Carl Grimbergsgatan. Visst är det den som börjar i Vasastan? Har inte varit där på hundra åren. Men husen är ju jättefina.
Nja, inte hela vägen till Vasa? Men parallellt med Husargatan mellan Konstepedemin och korsningen innan handels typ :) Så nästan Vasa men ändå inte antar jag?

Vad många intressanta svar..
En följdfråga. Rider ni? Isf var? Eller har ni häst inhyrd eller eget stall. Vilket håll är finast hästmiljö?

Vad många intressanta svar..
En följdfråga. Rider ni? Isf var? Eller har ni häst inhyrd eller eget stall. Vilket håll är finast hästmiljö?
Det är rätt bra att ha häst åt alla håll ut från stan, tycker jag. Ju närmare centrum, desto dyrare, och ju närmare centrum, desto mindre troligt att stallet har vettiga hagar. Jag väljer utifrån hur min logistik i sin helhet ser ut, plus stora hagar. Min häst ska inte stå i en liten grusruta.

Liknande trådar

Samhälle Är lite småsugen på att flytta till Ystad. Har tillbringat många somrar där men det var ju nästan 30 år sedan (känner mig gammal nu 🥲)...
Svar
5
· Visningar
399
Senast: vilde
·
Tjatter Ni som har flyttat långt bort från orten där ni bodde, hur funkade det för er? Hade ni varit på besök i orten dit ni flyttade? Hade ni... 2
Svar
23
· Visningar
1 028
Senast: hastflicka
·
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 062
Senast: Blyger
·
Tjatter LF Uppsala har haft en tävling där lågstadie elever har fått skicka in teckningar där den vinnande teckningen blir en reflex. Nu är...
Svar
12
· Visningar
907
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m