paradiset
Trådstartare
Har en annons ute nu om att jag söker hundvakt 1 vecka drygt. Vad ska man tänka på? Jag har hundvakt egentligen, gratis och allt men jag känner att min hund kanske reagerar lite på att bo hos någon ny eftersom han redan fått omplaceras en gång i sitt liv och då är denna pensinär kanske inte bästa valet. Bäst är någon med lite hundvana och som är mycket hemma då han med största sannolikhet kommer bli lite av en plåsterlapp.
Melvin är en okomplicerad hund annars som älskar människor och hundar och kan anpassa sig till ett stillsamt liv i en vecka också utan problem om det krävs men uppskattar även ett sportigt boende. Är kastrerad.
Nu har lite svar börjat droppa in och jag samlar information om dem. Ska träffa dem ett par gånger för alls skull. Ska man ta en provnatt kanske innan oxå?
Ska man skriva under något "avtal" vad händer om hunden behöver vård?
Melvin är en okomplicerad hund annars som älskar människor och hundar och kan anpassa sig till ett stillsamt liv i en vecka också utan problem om det krävs men uppskattar även ett sportigt boende. Är kastrerad.
Nu har lite svar börjat droppa in och jag samlar information om dem. Ska träffa dem ett par gånger för alls skull. Ska man ta en provnatt kanske innan oxå?
Ska man skriva under något "avtal" vad händer om hunden behöver vård?