Bukefalos 28 år!

Vad tror ni vad det kan vara?

annie_cool

Trådstartare
Hej Ja som ni kanske vet så har Våran hund redan som valp 6 månader fått svimngsanfall och nu i tisdags fick han ett anfall mitt under en promenad.och det är inte bra det vet vi men ändå. Vi har fått remiss till ultuna av vetrinären men när vi sika ditt det vet vi inte. Men vad tror ni vad det kan vara? Hjärtat? Luftvägarna? Han har svårt att andas när han svimmar.


Idags läge så mår han bra har där i dag för att titta till honom.
 
Sv: Vad tror ni vad det kan vara?

Jättesvårt att svara på. Kan vara hjärtproblem, epilepsianfall, problem med luftvägarna.
Ring ultuna och be att få en tid snabbare, att sitta och vänta på en remiss när hunden har sådana problem är inte bra.
 
Sv: Vad tror ni vad det kan vara?

Hjärtat ligger så klart nära till hands. Ring Ulltuna direkt och berätta om problemet så att du får en tid snabbt. De kan i sin tur begära journalerna från din vanliga veterinär.

Önskar dig och valpen all lycka till!
 
Sv: Vad tror ni vad det kan vara?

Ah, jag misstolkade inlägget, jag tolkade det som att han var 6 månader nu. Men oavsett så är det så klart inte bra.
 
Sv: Vad tror ni vad det kan vara?

Som övriga sagt så kan det bero på många olika saker.

Har du tänkt på vilken färg tandköttet har i förhållande till den färg det normalt har? Om det är mycket ljusare/vitaktigt så kan det bero på något slags syrebrist.
 
Sv: Vad tror ni vad det kan vara?

Den är en lagotto kan inte hela namnet på rasen. Nej det har jag inte.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 231
Senast: Sasse
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 314
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 323
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 683

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp