Vad tror ni/Vet om denna?

Sv: Vad tror ni/Vet om denna?

Kikade på en sådan på Granngården i Boden, verkade väldigt fin och rejäl. Är lite sugen på en sådan måste jag säga...

Har ridit i en barbacka sadel, inte sån som du har på bild men en barbacka sadel i alla fall.. Den var mjuk och skön att sitta i men lutade man sig lite för mkt åt ena hållet åkte sadel runt! :eek:

Nja, priset är på tok för högt för en sån onödig pryl för att jag skulle vilja ha nån.
Vill man promt inte rida med en bomsadel och heller inte barbacka, så finns ju de underbara bomlösa sadlarna! :love:

Dom är supersköna att rida i :D Tycker jag iaf .. ^ Jag tycker att man sitter skönare och bättre .. men, jag lallade ju bara runt i skogen ifs :P

Apropå barbacka .. någon som har provat/köpt barbacka gjorden ifrån Hööks ? Den ser skön ut .. hum, och bra ?

Fick en sådan i julklapp, den är toppen.
Använder den när jag skrittar långturer i skogen i vinter när det har varit sssååå kallt. Funkar jätte bra om man inte har tänkt sig att "jobba" i den.

Dessutom är mitt sto dräktigt och den "riktiga" sadlen ligger inte så bra nu.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 348
Senast: Red_Chili
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 765
Senast: karl_h
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 026
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka