Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen,bara 10 grader ute,då kanske man kan få sova,hoppas den jävla pippin håller sig borta från min trädgård efter gårdagens jakt kl 04 på morgonen,tyvärr lever fanskapet fortfarande.

Här jobbar jag idag.

19247947_10155513072349066_2877580049797829571_n.jpg

Vet hur dom bär sig åt .Var till vällinge på befälsutbildning på en herrgård där och på kvällen var gräsmattan fin utanför huvudbyggnaden men så när vi skulle på uppställning nästa morgon var jag tvungen att gnugga ögonen flera gånger då dom svinen hade vänt upp och ner på precis hela gräsmattan trodde knappt mina ögon .Såg ut som någon farit fram med en jordfräs

Min idiot till man har gått befälsutbildning där också. En i personalen hade kört på en gris på väg dit så han följde med tillbaka för att kolla att den var död (han är ju jägare). När de kom dit hade typ hela flocken stått runt sin fallna kamrat. Min käre man klev då ur bilen och rakt in i flocken för att kolla den (den var död) :cautious: Hen ur personalen satt kvar i bilen och hade nästan fått hjärtsnörp när han gjorde det :meh:

God morgon!

Känner mig supersexig i mina stödstrumpor. Nu får vi se om benen lyckas hålla sig och inte explodera till gigantiska stockar med tår.

Hej vad det är kul med diabetes!

Har klippt av mig halva håret. Bad frisören att klippa av allt slitet och klippa upp det lite. Nu sitter jag här med rakad nacke. Naken typ. O_o

... så går det när man färgar och härjar med sitt hår.

Saknar min fina utbakade fläta som jag satt upp med hela vintern. Har känt mig väldigt lärarinneaktig med den. :love:

Jag har en kompis med ms och han var inte 30 år ens när han blev sjuk och han var riktigt dålig i början men nu märks det inte ens på honom .Han är helt normal dom gånger jag täffar honom det enda som han inte kan det är flyga då hans cert blev indraget och han är egen företagare och jobbar rätt mycket .Det är väl lika med den sjukdomen som med alla andra att vi drabbas olika mycket .Träffade även en tjej på en militäranläggning som var anställd .Hon hade ms men hon fick skov ibland så hon var borta från jobbet men när hon var där så så märktes det inte alls på henne

MS brukar i regel drabba unga, redan från 15....Se där, jo men finns ju mycket bra bromsmediciner nu, skillnad mot de äldre som har sjukdomen och inte fick medicin tyvärr.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
822
Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
2 081
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 196
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
972
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka