Suck... artbestämma flugor. Dom ska bara dö! Vad fasen spelar det for roll om dom heter FetaBerta, ÄckligaArne eller IrriterandeFlugjävel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast nu vet du i alla fall att du inte är ensam om att vara fluginvarderadSuck... artbestämma flugor. Dom ska bara dö! Vad fasen spelar det for roll om dom heter FetaBerta, ÄckligaArne eller IrriterandeFlugjävel?
Fast nu vet du i alla fall att du inte är ensam om att vara fluginvarderad
Vet hur dom bär sig åt .Var till vällinge på befälsutbildning på en herrgård där och på kvällen var gräsmattan fin utanför huvudbyggnaden men så när vi skulle på uppställning nästa morgon var jag tvungen att gnugga ögonen flera gånger då dom svinen hade vänt upp och ner på precis hela gräsmattan trodde knappt mina ögon .Såg ut som någon farit fram med en jordfräs
Smålandsstenar?Här jobbar jag idag.
![]()
Men fy tusan! Jag har vildsvin, 4 suggor och en mängd kultingar, på andra sidan gärdet![]()
Jag har en kompis med ms och han var inte 30 år ens när han blev sjuk och han var riktigt dålig i början men nu märks det inte ens på honom .Han är helt normal dom gånger jag täffar honom det enda som han inte kan det är flyga då hans cert blev indraget och han är egen företagare och jobbar rätt mycket .Det är väl lika med den sjukdomen som med alla andra att vi drabbas olika mycket .Träffade även en tjej på en militäranläggning som var anställd .Hon hade ms men hon fick skov ibland så hon var borta från jobbet men när hon var där så så märktes det inte alls på henne