Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gick och handlade, en promenad som brukar ta ungefär en timme. Så nu sitter jag här och hostar. :( Funderar på att ringa VC på måndag om det är så att det inte lagt sig, då har det hållit på i ungefär en månad, med undantag för förra veckan då det stillade sig ganska bra men sen kom det tillbaka igen.

Ätit middag - Potatisgratäng med stekt fläskfile
Ska packa ihop allting och åka in till stan igen. Får skynda mig så jag kommer hem innan 20. Får inte missa Tommy Nilsson på Sommarkrysset...

Skulle städa, tvätta och betala räkningar. vad gör man?
Målar plast!
19424324_10154928230077762_3604554198421148869_n.jpg

den svart/gråa är omålad.

Gästerna har åkt hem efter den årliga karnevalen. Jag träffade mycket bekanta och släktingar så det var trevligt, stöttade byns affär genom att köpa choklad, mjöl och kvällstidning. Normalt sett så köper jag aldrig någon tidning men jag vill gärna att affären ska vara kvar så jag handlade. :)

Jag har ägnat mig åt att hiva in ved i boden. Mer än hälften är kvar... Och jag har börjat fixa nya stöd för hallonen, men batterierna i både skruvdragare och borrmaskin hade nästan gett upp så det blev inte klart. Nu måste jag inta föda.

Eftersom jag drack vin igår så har jag mått utmärkt idag...
Dvs jag har varit mindre yr. Kul effekt :up:
Kunde till och med köra tre kärror ved. :banana:
Bara 24,5 kubik kvar...

Det ar mer an "kul" ... det vore ju praktiskt om ett par glas vin om dagen fixar alla problem:p

Posse ganget var jatte trevliga och jag hade super kul. Jag har inte ridit pa det sattet (lite kadrilj och allmant kul) sedan jag var med i posset i Florida. Hasten, som alltid vill vara FORST, var lagom road :angel: Kul var det i alla handelser sa det blir ett aterkommande vecko aventyr tills min bakgrunds check har gatt igenom och jag kan vara med pa alla ritter. :)

Och NU ... ska Maken och jag skruva ihop den nya baddsoffan fran IKEA.:cautious:

Det ar mer an "kul" ... det vore ju praktiskt om ett par glas vin om dagen fixar alla problem:p

Posse ganget var jatte trevliga och jag hade super kul. Jag har inte ridit pa det sattet (lite kadrilj och allmant kul) sedan jag var med i posset i Florida. Hasten, som alltid vill vara FORST, var lagom road :angel: Kul var det i alla handelser sa det blir ett aterkommande vecko aventyr tills min bakgrunds check har gatt igenom och jag kan vara med pa alla ritter. :)

Och NU ... ska Maken och jag skruva ihop den nya baddsoffan fran IKEA.:cautious:

Hoppas ni överlever! :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
818
Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
2 020
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 173
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?