Vilken tur i oturen ändå! Så otäckt!Jag tror det. Han satt ju i en stor van så den tog största smällen och är väl typ skrot. Men gubben är inte direkt purung så han är nog rejält öm i kroppen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken tur i oturen ändå! Så otäckt!Jag tror det. Han satt ju i en stor van så den tog största smällen och är väl typ skrot. Men gubben är inte direkt purung så han är nog rejält öm i kroppen...
Vår typ bästa chaufför voltade med bilen igår. I Dalarna. Allt är Dalarnas fel
![]()
Verkligen otäckt! Det där är gubben som kört taxi i evigheter och nu kör bud i Stockholm hela dagarna så att han ska råka ut för en sån olycka var väldigt oväntat. Men känner jag honom rätt så är han mest förbannad på att bilen är skrotVilken tur i oturen ändå! Så otäckt!![]()
Jag var på väg att tagga dig i inläggetHörrududu![]()
Tänk på var jag bor!
Hoppas det gick bra för honom
Edit: Såg att det gått förhållandevis bra![]()
Verkligen otäckt! Det där är gubben som kört taxi i evigheter och nu kör bud i Stockholm hela dagarna så att han ska råka ut för en sån olycka var väldigt oväntat. Men känner jag honom rätt så är han mest förbannad på att bilen är skrot
Jag var på väg att tagga dig i inläggetDet var dessutom ett såntdäringa rådjurs fel!
![]()
Det här var nånstans på väg hem från Mora. Han körde inte på, han väjdeJag säger ju det, kill 'em all!Andra gången jag körde på rådjur var det mellan Falun och Svärdsjö
och jag har varit nära att köra på flera på den sträckan också.
Det här var nånstans på väg hem från Mora. Han körde inte på, han väjde![]()
Finns det om den på någon nättidning?Ah, jag såg om den olyckan på nyheterna. Tyvärr sitter det rätt hårt i ryggmärgen att man väjer vilket inte alltid är bäst. Jag har inte haft en chans att väja de gångerna jag kört på rådjur, de har kommit så snabbt (och det var vinter och mörkt båda gågnerna).
Finns det om den på någon nättidning?
Finns det om den på någon nättidning?
Undrar hur fort det gick...
Undrar hur fort det gick...
Det antar jag också att det gjordeFort gissar jag![]()
det är ett tag sedan jag körde den vägen men jag tror inte det finns några kameror just där.
Det antar jag också att det gjorde![]()
Hjälp...jag trooor bror min jobbar på samma ställe som du...en stund tänkte jag om det i så fall var han!Vår typ bästa chaufför voltade med bilen igår. I Dalarna. Allt är Dalarnas fel
![]()
Är så jävla ledsen och besviken på ett högre höns på jobbet att jag sitter och bölar när jag kör. Fy fan för människor utan ryggrad som hellre hugger ner andra än står upp mot den som gör fel.