Är så jävla ledsen och besviken på ett högre höns på jobbet att jag sitter och bölar när jag kör. Fy fan för människor utan ryggrad som hellre hugger ner andra än står upp mot den som gör fel.
Sådana svinpälsar avskyr jag
*stor kram*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är så jävla ledsen och besviken på ett högre höns på jobbet att jag sitter och bölar när jag kör. Fy fan för människor utan ryggrad som hellre hugger ner andra än står upp mot den som gör fel.
Min objektiv brukar generellt hålla sig ganska stilla för jämnan...![]()
Jag kanske borde styra kosan norrut istället för väster ut!
Jag tror dock inte att svärmor blir så glad om vi inte kommer men jag tror att ni har lite bättre humör än hon just nu.Absolut, det finns garanterat mat så det räcker![]()
Har fått min arbetstelefon.
Jag:
MVH iPhone-användare som ska lära sig en android![]()
Sådana svinpälsar avskyr jag
*stor kram*![]()
Varför inte iPhone? Nyfiken fråga.Jag är hängiven androidanvändare sen fyra år tillbakaAldrig i livet att jag går tillbaka till IPhone
![]()
Jag tror dock inte att svärmor blir så glad om vi inte kommer men jag tror att ni har lite bättre humör än hon just nu.
Varför inte iPhone? Nyfiken fråga.
Hur ska jag förklara att vi åkt vilse till makens bostad fram till 20-års ålder? Tillfällig sinnesförvirring? Andra förslag?Säg att ni åkte vilse och fick vin så ni kan inte köra mer idag (vin finns det också)![]()
Förbereder fredagsmiddag med Zinfandel, hängmörad biff, kryddsmör, bea, ugnsrostade cocktailtomater och hemlagade pommes.