Eller så kan vi ha en snabbt påkommen Buketräff hos @sjoberga![]()
Det blir mer autentiskt om ni joinar oss på en gudomlig korv stroganoff på tisdag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller så kan vi ha en snabbt påkommen Buketräff hos @sjoberga![]()
Han kan/får jobba utan uppehållstillstånd. @Alexandra_W har bättre koll än jag om hur man gör idag. Vad man inte har rätt till innan UAT är SFI.
Krya på dig!Med nässpray, Rinexin och Cetrizin så kan jag åter andas någorlunda. Hoppas att A vill sova snart så att jag också får sova![]()
Med nässpray, Rinexin och Cetrizin så kan jag åter andas någorlunda. Hoppas att A vill sova snart så att jag också får sova![]()
Det blir så satans varmt då baraJag gjorde missen att försöka sova med öppet fönster inatt. Kliat sönder ögonen och hostat med minimal sömn.
Pollenhelveeete!
Inatt blir det inkapslat!
Det blir så satans varmt då baraA har iaf börjat sova i egen säng, det tar bort lite värme.
Har du hörseln i behåll?Idag har jag verkligen gjort skäl för lönen! Det blev nästan 14 timmar inklusive rapportskrivning. Nu ska jag till stallet, halvpeppad![]()
Har du hörseln i behåll?
Spännande kombination med fitta och bög.Jadå. Dessutom många nya titlar; hora, fitta, bög är ett axplock. Kul att min flexibilitet lyser igenom![]()
Spännande kombination med fitta och bög.
Det är för och nackdelar med tillgången på engelska program. Sonen stavar bättre på engelska än på svenska och har ibland svårt att hitta det svenska ordet för saker. Även han helsvensk med svensktalande föräldrar. Å andra sidan så har han en betydligt bredare arbetsmarknad framför sig när han behärskar engelskan så pass bra.Tittar på Vaiana med yngsta dottern (5 år gammal). När jag kom med filmen som present tidigare idag blev det både kram, puss, "oh my god", "i love you" och "this was the best thing ever".
Och nej, dottern är alldeles helsvensk och pratar svenska, men är också slängd i engelska som resultat av youtube och barnprogram.
Men hon har längtat efter den här filmen på DVD sedan vi var på bio i flera månader.
Det är för och nackdelar med tillgången på engelska program. Sonen stavar bättre på engelska än på svenska och har ibland svårt att hitta det svenska ordet för saker. Även han helsvensk med svensktalande föräldrar. Å andra sidan så har han en betydligt bredare arbetsmarknad framför sig när han behärskar engelskan så pass bra.