Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kanske har varit dålig på att vila?.Dr sa i vintras att efter en utmattningssyndrom så skulle tröttheten ge sig på en månad eller så men nu har det gått över ett halvår![]()
Du kanske har varit dålig på att vila?
Har varit och besiktigat två släpvagnar idag och en tidigare i vår .Har jobbat många timmar med dom och renoverat och justrerat bromsar och bytt metervis med kabel och lamphållare .Alla gick egenom med blankt papper trots att den ena var en boggievagn var bromsarna perfekt på alla axlar.Har tagit min vanliga tupplur efter jobbet så nu blir det gräsklippning och uppsättning av nät över pallkragarna .Hittade färdiga bågar som passade direkt på kragen .Undra hur länge den här jävla tröttheten ska sitta i .Dr sa i vintras att efter en utmattningssyndrom så skulle tröttheten ge sig på en månad eller så men nu har det gått över ett halvår
![]()
Här hittar du en delHar varit och besiktigat två släpvagnar idag och en tidigare i vår .Har jobbat många timmar med dom och renoverat och justrerat bromsar och bytt metervis med kabel och lamphållare .Alla gick egenom med blankt papper trots att den ena var en boggievagn var bromsarna perfekt på alla axlar.Har tagit min vanliga tupplur efter jobbet så nu blir det gräsklippning och uppsättning av nät över pallkragarna .Hittade färdiga bågar som passade direkt på kragen .Undra hur länge den här jävla tröttheten ska sitta i .Dr sa i vintras att efter en utmattningssyndrom så skulle tröttheten ge sig på en månad eller så men nu har det gått över ett halvår
![]()
Nej det är jag inte .Sover ca 12 timmar i sträck på helgerna då jag är ledig plus att jag tar en middagslur på 2-3 timmar för att ens orka vara vaken till kl 21-22 så måste jag sova 1-2 timmar då jag kommer hem från jobbet annars är jag som en zombie hela kvällenDu kanske har varit dålig på att vila?
Nej det är jag inte .Sover ca 12 timmar i sträck på helgerna då jag är ledig plus att jag tar en middagslur på 2-3 timmar för att ens orka vara vaken till kl 21-22 så måste jag sova 1-2 timmar då jag kommer hem från jobbet annars är jag som en zombie hela kvällen
Tack !Har missat den tråden och i den andra länken stod det mycket intressanta saker
Jag har fått lära mig att säga nej till mycket men ibland kör det ihop sig ändå och stressen blir för stor och jag får problem att föra ett samtal då jag inte kan hitta ord och inte vet vad jag ska säga .Fast du verkar ju fortfarande leva i 190 km/h. Det går inte att sova bort en utmattning, man måste hitta andra sätt att tex leva, arbeta mm.
Jag lever med hjärntrötthet pga min MS, det går inte att sova eller vila bort det. Jag kan sova i 2 dygn och ändå vara helt slut.
Det var nån artikel i nån av nätblaskorna häromdagen där en neurolog som forskat i ämnet framförde att man efter en utmattningsdepression kan visa samma symtom som om man haft en hjärninfarkt i framloberna.Tack !Har missat den tråden och i den andra länken stod det mycket intressanta saker
Sådana färdiga nät man bar kränger över har jag med,skitbra!Har varit och besiktigat två släpvagnar idag och en tidigare i vår .Har jobbat många timmar med dom och renoverat och justrerat bromsar och bytt metervis med kabel och lamphållare .Alla gick egenom med blankt papper trots att den ena var en boggievagn var bromsarna perfekt på alla axlar.Har tagit min vanliga tupplur efter jobbet så nu blir det gräsklippning och uppsättning av nät över pallkragarna .Hittade färdiga bågar som passade direkt på kragen .Undra hur länge den här jävla tröttheten ska sitta i .Dr sa i vintras att efter en utmattningssyndrom så skulle tröttheten ge sig på en månad eller så men nu har det gått över ett halvår
![]()
Jag har fått lära mig att säga nej till mycket men ibland kör det ihop sig ändå och stressen blir för stor och jag får problem att föra ett samtal då jag inte kan hitta ord och inte vet vad jag ska säga .
Precis som alla oss andraVad jag sett här på Buke så har han inte vilat alls.....
Precis som alla oss andra![]()
Vem jagJag är ganska duktig på återhämtning. Fast jag tror jag lider av något "duktig kvinna visa nu världen att du är bra på att jobba trots MS-syndrom"
Har även " du arbetar lika bra som en man-syndrom " och " nu jävlar är det min tur att göra karriär-syndrom "
Jag är även duktig på att köra på i 180....det vet jag om. Jag vet även om att jag kroknar av den farten
Hur gör du? Vilar du? Eller har du också ett liknande syndrom![]()
Vem jagnej jag är ödmjuk och har inga kan själv syndrom
![]()