Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är inte ett dugg förvånad, svaret är:
Svårt att förklara i ett sms...men lever ihop med en kvinna..

Varför är jag inte förvånad? Finns det någon karl där ute som vet vad trohet är?
Usch vilken tönt. Om han skrivit nåt på temat "ja, jag är sambo så jag borde inte ha dragit iväg sådär" - då hade han ju klarat sig rätt snyggt ur det. Men "svårt att förklara", den är för dålig. Den är Min fru förstår mig inte.

Jättebra att du frågade rakt ut!

Jag MASTE verkligen satta igang nu. Maken malar staketet runt nya verandan, Princess Diva star ute pa altanen och "grater" (hon later verkligen som ett barn som grater:cautious:) och vill ha boomer bollen som ligger undanlagd och Miss Mandy ligger i soffan och muttrar tjurigt.
Tate ska fa jobba en stund innan han kan ga ut och leka :p och lite allman "skonhets behandling" (kloklippning) ska ske nu.

En liten brun "potatis" (eller Tater Tot :love:) har vaxt en del under det har aret.

little%20tate_zpsdz83bgom.jpg

IMG_0370_zpsrmrdja01.jpg
Var inte Tater en borderterrier? :eek:

Disken avklarad. Nu behöver jag skiva upp rabarber :meh: Eller kan man frysa den "hel"? :confused:
Måste äta också. Och packa för helgen.

Skit åxo fick se vårat överklagand över vägbyggnade inte gick igenom i regeringen .Nu är det väl bara att kämpa med näbbar och klor att dom bygger ett nytt uthus åt mig inne på gården med samma kvadratmeter som det som ska rivas .Tur man har gratis advokat

Känslan när man står vid spisen,maten är halvägs klar och då går strömmen :arghh:
Tack o lov så kom den tillbaka bara någon minut senare.

Jag har två jättesöta damer som grannar på vardera sida. Deras trädgårdar är sån fix på. En är sjukskriven och en pensionär. Båda älskar trädgårdspyssel och har mycket tid. De har gett mig råd om hur jag ska ta hand om mina blommor bäst och lånat ut verktyg.
De har märkt att jag inte är lika road och har mycket annat att sköta. Så för någon dag sedan när jag svor under ogräsrensande undrade ena grannen om inte hon fick greja lite med det. "Jag kan ju inte bara sitta rätt upp jämt och göra ingenting. Jag skulle tycka det var så KUL!".
Jag försökte lite med att det är min skit och ingen annan ska behöva. Men hon vill så gärna.
Så idag när jag kom hem hade de båda fixat lite här. Gullisar!
Nu slipper jag göra så mycket. De ska få några små presenter!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
822
Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
2 087
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 244
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka