R rock_89 Trådstartare 26 Jul 2007 #1 söt hon är va? har inte bestämt något namn än.. men det kommer.
Z Zanza 26 Jul 2007 #2 Sv: Vad tycker ni om min nya familjemedlem? Ja, hon är verkligen en liten sötnos.
R Rebecka83 26 Jul 2007 #3 Sv: Vad tycker ni om min nya familjemedlem? vilken underbar liten krabat!!!
Tviggy1081 26 Jul 2007 #6 Sv: Vad tycker ni om min nya familjemedlem? helt otrolig! kattnappningsvarning
C Caltha 30 Jul 2007 #7 Sv: Vad tycker ni om min nya familjemedlem? Bedårande liten fröken! Älskar gäspbilden, så söt och kul, fångad i rätt ögonblick
Sv: Vad tycker ni om min nya familjemedlem? Bedårande liten fröken! Älskar gäspbilden, så söt och kul, fångad i rätt ögonblick
H HumleMumlan 30 Jul 2007 #8 Sv: Vad tycker ni om min nya familjemedlem? Åhh supersöt!!! Speciellt gäspbilden, perfekt taiming!
T Tusse2 30 Jul 2007 #9 Sv: Vad tycker ni om min nya familjemedlem? Vilken underbart söt familjemedlem ni fått.
E Eccentric 2 Aug 2007 #11 Sv: Vad tycker ni om min nya familjemedlem? åh v ad härlig är det en "vanlig bondkatt" eller?
A Anju 2 Aug 2007 #12 Sv: Vad tycker ni om min nya familjemedlem? Åh, påminner om morfars gammla katt. Den var dock inte grå på öronen, utan kritvit hela kroppen förutom svansen som var grå
Sv: Vad tycker ni om min nya familjemedlem? Åh, påminner om morfars gammla katt. Den var dock inte grå på öronen, utan kritvit hela kroppen förutom svansen som var grå
S Svalan 4 Aug 2007 #13 Sv: Vad tycker ni om min nya familjemedlem? Vilken bedårande liten misse! Så söt när den gäspade!
R rock_89 Trådstartare 12 Aug 2007 #15 Sv: Vad tycker ni om min nya familjemedlem? Ja det är det.. bonkatt