Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Funderar på att skaffa ny häst igen hitta en super fin valack .
Haflinger, stor maffig och verkligen viktbärande stog det om den . Hur mycket tycker ni att den borde orka bära på lite skogprommisar då och då och ett litet lätt pass på fältet ?vad är helt max den orkar .
Det är ju svårt att säga då vi varken vet hur hästen är "byggd" och vilken kondis den har (muskler osv) dessutom hur mycket du väger. Men Hafilngers brukar ju klara av en hel del, om de är mera brukshäst modell och inte den sportigare ridhäst modellen.
Hästhantering
Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva.
Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Hundavel & Ras Fast om nu kunskapen är så stor så borde väl ändå den rätta kommentaren vara ”Kolla upp uppfödaren noga, titta på resultat från BPH, se...
Övr. Grenar Alltså, egentligen tror jag dressyren idag var sämre än sist 😅, hon var ännu mer vild, tyckte det var jättekonstigt med framridning i en...