Vad tycker ni?

Snygg hemsida! Gillar att det är "rent" och inte plottrigt med en massa färger. Sidan går snabbt att ladda eftersom bilderna är små. Gillar menyn och att den utvidgar sig så man kan gå direkt till det man är intresserad av.

Enkelt och snyggt!
Personligen tycker jag dock att det ser lite oproffsigt ut att ha tabeller där "ramarna" är i "standardutförande". Och det känns lite förvirrande att det inte blir en vanlig länkpekare när man klickar på länkarna i de utfällbara menyerna.
Fina bilder! :) Bra att man kan klicka för förstoring, men det vore kanske bra om man kunde ta sig tillbaka utan att klicka på "bakåt" när man väl har "öppnat" en bild.

Ta bort tabellerna och ändra färgen på menyn för jag kan inte se de olika meny-orden om jag inte har på mig glasögonen o hur ska då gamla mormor se?!

Annars en ren o fräsch hemsida :)

Liknande trådar

IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
994
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 032
Senast: Enya
·
IT & mobiler När man har haft 2 influensor på raken har man tillbringat en hel del tid i sängen. Jag har kommenterat en del youtubeklipp och fått...
Svar
1
· Visningar
321
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fri tillgång på torrfoder?
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31