vad tycker ni?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare GALOPP
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 626
G

GALOPP

klubbtävling på torsdag, och jag kan inte välja vad jag ska ha på mig...
helsvart, (blå säkerhetsväst) funkar det? jag har jättemörkbrunt hår... blir det för mörkt med helsvart?
vad tycker ni? vad ska jag ha på mig? :angel:

dagens i-landsproblem, jag vet! men ge mej lite tips! :D

Sv: vad tycker ni?

GALOPP skrev:
klubbtävling på torsdag, och jag kan inte välja vad jag ska ha på mig...
helsvart, (blå säkerhetsväst) funkar det? jag har jättemörkbrunt hår... blir det för mörkt med helsvart?
vad tycker ni? vad ska jag ha på mig? :angel:

dagens i-landsproblem, jag vet! men ge mej lite tips! :D

hhe jah det kan du väl ha?

om jag var du, skulle jag ha ljusa ridbyxer, svart eller marinblå tröja och under den tröjan skulle jag ha vit skjorta/krage eller polo, sedan stövlar eller skor med chaps och så självklart hjälm, snyggast är om man kan matcha allt så bra som möjligt. : )

Sv: vad tycker ni?

men mina ridbraller (ljusa) är i ett annat stall, kan man inte ha vit tröja (polo) under säkerhetsvästen då? ;) är det snyggt - eller ser det bara konstigt ut?

isåfall så blir det svarta ridbyxor, svarta chaps och jodpuhrs samt polo.. tips på ngn bra affär med snygga polotröjor?

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
932
Senast: Bison
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 449
Kropp & Själ Jag vill gärna ha tips på torrschampo till min kliiga, oljiga hårbotten. Jag vet inte varför det kliar, trott på torrhet men jag är nu...
Svar
9
· Visningar
558
Senast: Jahopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda -21